18.12.2012, 12:23
Witajcie. Który według was lepszy?? Czy między nimi jest różnica w spalaniu paliwa? Na allegro jak w aukcji pisze ,że cylinder 60 ma 8 kanałów to jest właśnie ten 60/4/3 czy może jeszcze inny??
18.12.2012, 12:23
Witajcie. Który według was lepszy?? Czy między nimi jest różnica w spalaniu paliwa? Na allegro jak w aukcji pisze ,że cylinder 60 ma 8 kanałów to jest właśnie ten 60/4/3 czy może jeszcze inny??
18.12.2012, 13:56
Ja bym Ci bardziej polecał 60/4/3 ponieważ , jak widzę po różnych forach i innych tego typu rzeczach to więcej osób ma właśnie te cylki
Dobra powiem wam ,że mój tuning chciałbym zrobić z głową więc mam kilka pytań Czy do 60/4 itp. potrzebuję sportowy wał taki z wypełniaczami czy wystarczy mi obecny dać do regeneracji?? Jaki gaźnik do niego dać aby wyciągał te 80 km/h bez problemu ,ale z drugiej strony nie chciałbym żeby mi on palił max 4 litry, a nie jak niektórym 4-5 litrów tyle co MZ 150.
Obecnie w simku mam spawaka ,ale nawet nie wiem na ile on jest strojony Dawny właściciel miał go przy 50 ccm , ja zaś od kupna mam zwykłą polską 60 ccm podobno jakiejś firmy co robi też do crosssów , czyżby Zross Impex ,nie wiem. Szczerze powiedziawszy nie jestem przekonany czy to po dotarciu wyciągnie 80 km/h co do jakości wykonania ,także nie mam pojęcia...Wiecie coś na temat mocy i wytrzymałości polskich 60ccm tych od Cross Impex ?? Czy taki spawak nadawałby się do 60/x ?? Jeżeli nie to oprócz tego ,że simson nie osiągałby pełnej mocy co innego działoby się?? Liczę na waszą pomoc ,bo ja jestem zielony.
18.12.2012, 15:54
Hmm , spawak najlepiej jak jest strojony idealnie pod dany cylinder , jeśli chodzi o polskie 60 ccm to są one najgorszymi cylkami jakie mogą być , jeśli zrobisz taką przeróbkę na wielokanałowca to spali Ci chyba trochę więcej niż te 4l Gaźnik do tego typy tuningu amal 19T wał jak masz dobry tzn. nie tłucze się itp. to najprawdopodobniej uciągnie to wszystko a jak nie to kup z wypełniaczami jakiś dobry
18.12.2012, 18:41
Nie wyciągniesz z tego spawaka po pierwsze tyle ile można wyciągnąć ze spawaka strojonego pod dany cylinder, więc polecam po przeróbkach uzbierać i zrobić ( lub zmówić ) spawak strojony. Co do samej przeróbki Simson powinien spalać około 3-4l ( zależy od jazdy i stanu silnika ). Po trzecie wał po regeneracji powinien uciągnąć cylinder 60, ale jeśli będziesz miał trochę pieniędzy ( albo masz ) to zainwestuj we wzmocniony wał z wypełniaczami ( wzmocniony idealnie pociągnie 60ccm a z wypełniaczami sprawi, iż wzrośnie mu moc, ponieważ paliw będzie się szybciej dostawać do cylindra ) Po czwarte wyciągnięcie nie zależy tylko od gaźnika. Pod wielokanałową 60ccm polecam gaźnik Amal ( idealny gaźnik do tuningu ) 19T bądź 21T na mniejszej dyszy jeśli będzie zalewać. Po piąte spalanie na pewno wzrośnie ( większy gaźnik, wał z wypełniaczami, cylinder wielokanałowy ) a w tym przypadku może wzrosnąć nawet do 5 l, więc lepiej się zastanów dobrze czy tego chcesz. Nie wiem ile masz lat, ale jeśli masz prawko na motor to lepiej sprzedać Simsona i kupić poczciwą MZ ( lub jeśli masz A1 to WSK ). Po szóste co do cylindra to zapamiętaj, iż nigdy nie należy kupować polskiej produkcji cylindrów. Są po prostu do kitu. Najlepiej kup nową oryginalną 60ccm i ją przerób na wielokanałową lub kup od razu przerobioną. Wszystko zależy od twojego budżetu. Mam nadzieję, że pomogłem. W razie potrzeby pisz. Wszyscy z pewnością pomożemy. Pozdrawiam!
18.12.2012, 22:33
http://allegro.pl/cylinder-simson-tuning...59680.html
polecam Ci taki zestaw, jesli masz jakies pytania pisz albo dzwon, chenie pomoge
Sklep JackMotors.pl - Zapraszam - Hurtownia Częsci
19.12.2012, 19:55
Jak już byś się zdecydował na "tiuning" to coś lepszego. Na 60/4/3 czy 60/4 oczywiście będzie różnica w mocy i prędkości ale to i tak praktycznie nic, no chyba że ci to starcza. Dobrym rozwiązaniem było by kupno rozwierconych karterów pod 70ccm no i dokupieniu cylindra 70/4/3 od znanych osób- co się tym zajmują. Akurat ta 70ccm trochę zniechęca ze względu na to że trzeba kupić te kartery w dobrym stanie i jak najlepiej rozwiercone (dokładnie). Druga sprawa to taka że trzeba rozbierać cały silnik aby go założyć, jest trochę roboty.
Na seryjnym tłumiku i gaźniku nie masz co zaczynać myślę o przeróbkach bo będą ci spowalniały i nie dawały takich efektów jak te dopasowane. Gaźnik Amal 19T (do 60/x/x czy 60/x starczy w zupełności). Tłumik możesz zakupić od tych co te cylindry przerabiają, większość ma w ofercie także robienie tłumików no i tu masz pewność że tłumik będzie w takich samych Rpm od cylindra. 60/4/3- lepszą prędkość maksymalną 16z; 60/4- lepsze przyśpieszenie 16z;
19.12.2012, 22:12
Który cylinder spala więcej paliwa chyba 60/4/3 nie?? Czy na 60/4 idzie osiągnąć te magiczne 80 km/h??
[/size] NAPISAŁEM COŚ WARTOŚCIOWEGO TO DAJ "+" DO REPUCJI:biggrin:
19.12.2012, 22:51
Tak, 60/4/3 spala więcej. 80 km/h to już będzie jego opór. W zależności jeszcze od stanu silnika, zębatek itd.
19.12.2012, 23:14
Polskie Cyle ujowe ? Połowa z was na takich jeździ, 1/2 przerobionych to almoty jak nie więcej, w dodatku cyle mza to nic innego jak almot. Cross Impex, do normalnej jazdy ok, chociaż tłoki mogły by być lepsze.
Na moje mniemanie, 60/4, gaźnik 19mm, porządna regulacja, i tłumik ddr przerobiony na sp04. Wtedy masz niskie obroty których jako tako da się używać, no i troszkę zwiększoną obrotowość zestawu by osiągnąć te magiczne 80km/h. Chociaż ja bym wolał osobiście podobny zestaw na 70ccm. Elvis2am - 13-02-16:49 napisał(a):-- Ryj to twoja mama ma i ty jesteś dziecinom
20.12.2012, 19:54
Nie przesadzaj Elton. Ja jeżdżę na oryginalnym, który fabryka dała... Znam bardzo dobry sklep, który ma same oryginalne części. Znajduje się pod Białymstokiem, ale części full wypas. Sprawdzone przez doświadczonego człowieka, który żył z Simsonem 25 lat... Pozdrawiam!
|
|