04.02.2017, 15:46
Witam.
Problem tak ja w temacie. Osprzęt to cylinder 60/5/3, Amal 21, wydech Reso Sport C32, zapłon LFK. Simek trochę ciężko pali ale pali z kopa. Zapłon próbuję ustawić na różne sposoby. Jak jest ustawiony za wczesny to ma dobrą reakcję na gaz, ale ciężko mi ustawić wolne obroty. Jak ustawię około 1,8 lub około 1,6 przed GMP ma trochę wolniejsze obroty i troszkę gorzej się wkręca. Dysze paliwowe na jakich próbuje ustawić to 85 i 80. Na jedynce simek jakoś idzie ale gdy wrzucę drugi bieg od razu łapie zamułe i nie chce jechać. Jeden majster napisał mi, żeby ustawić zapłon około 1,8 i lekko przyśpieszyć ewentualnie opóźnić ale żeby nie przekraczać 2.0 bo spalanie stukowe zniszczy silnik, Drugi zaś napisał że taki set najlepiej chodzi od 2,5 i więcej. Próbowałem różne typy ustawienia zapłonu i wciąż to samo. Macie może jakieś pomysły jak ustawić ten osprzęt żeby to chciało jechać?
Problem tak ja w temacie. Osprzęt to cylinder 60/5/3, Amal 21, wydech Reso Sport C32, zapłon LFK. Simek trochę ciężko pali ale pali z kopa. Zapłon próbuję ustawić na różne sposoby. Jak jest ustawiony za wczesny to ma dobrą reakcję na gaz, ale ciężko mi ustawić wolne obroty. Jak ustawię około 1,8 lub około 1,6 przed GMP ma trochę wolniejsze obroty i troszkę gorzej się wkręca. Dysze paliwowe na jakich próbuje ustawić to 85 i 80. Na jedynce simek jakoś idzie ale gdy wrzucę drugi bieg od razu łapie zamułe i nie chce jechać. Jeden majster napisał mi, żeby ustawić zapłon około 1,8 i lekko przyśpieszyć ewentualnie opóźnić ale żeby nie przekraczać 2.0 bo spalanie stukowe zniszczy silnik, Drugi zaś napisał że taki set najlepiej chodzi od 2,5 i więcej. Próbowałem różne typy ustawienia zapłonu i wciąż to samo. Macie może jakieś pomysły jak ustawić ten osprzęt żeby to chciało jechać?