Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
80/4 vs 70/4
Autor Wiadomość
ErroR404 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson
Dołączył: 29-08-2014
Liczba postów: 95
Reputacja: 0
Post: #1
80/4 vs 70/4
Witam to znowu ja Xd (jestem strasznie nie zdecydowany co do cylindrów)
tak wiec myślałem nad 70/4/3 ale to sporo mi spali wiec teraz inny pomysł
czy kupić

70/4
http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...d-680.html
czy
80/4
http://www.jackmotors.pl/cylinder-simson...-3669.html

opyla się dopłacić te ponad 100 więcej i mieć 80/4? w późniejszym czasie jakby się mza zatarło to by się szlif zrobiło i meteora jakiegoś wsadziło
czy ta 80 porównwalna będzie to 70/4/3?
09.04.2015 22:52
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
michalo37 Offline
Aktywny
*


Pojazd: simson s77/6/3
Dołączył: 05-05-2012
Liczba postów: 105
Reputacja: 15
Post: #2
RE: 80/4 vs 70/4
Nie porównasz 80/4 do 70/4/3 bo wiadmo że choć 70 to będzie miało ze spawakiem więcej mocy.Co do tego co lepiej brać to według mnie jak masz stówkę więcej do wydania to spokojnie bierz 80/4 przy którym nawet ten MZA chwilę potrzyma Smile Moc na pewno będzie większa niż w 70/4, moment obrotowy tak samo.Do tego cylka gaźniczek 21,tłumik fi32/RESO C32 lub D32, i może dołożyć 1 tarczę do sprzęgła bo moc wzrośnie pewnie dwukrotnie od org 50cc Smile

Pomogłem - daj +
Aktualny set/plany
-70/6/3 mza by Jack/77/6/3/2M barikit + vforce3
-Wał ZT-Tuning 50-70cc sport
-Sprzęgło ZT 6tarcz,zębatka 12z
-spawak 10200rpm/spawak 11000rpm platek
-Łożyska SKF C3, wału C4, igiełkowe SKF sport, simeringi NJK
-LFK/Polini Digital (am6)
-Mikuni 24mm

Jak zrobię remont i optykę to będzie temat na forum Biggrin
10.04.2015 13:06
Szukaj Cytuj
Snake Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51/1 E
Dołączył: 22-12-2014
Liczba postów: 925
Reputacja: 15
Post: #3
RE: 80/4 vs 70/4
80/4 mniej wyżyłowane. Ale zamiast pakować te MZa radze ci wpakować jakiś solidny tłok.
Oczywiście fajnie by było ze spawakiem ale FI nada mu wygląd serii

Simson s51/1 E 1990r.



Simson s51/1E- 22.05.2012r-


Części na sprzedaż-KLIKNIJ
10.04.2015 14:09
Szukaj Cytuj
ErroR404 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson
Dołączył: 29-08-2014
Liczba postów: 95
Reputacja: 0
Post: #4
RE: 80/4 vs 70/4
no właśnie chodzi mi o takiego simsonka żeby wyglądał jak seria mniej więcej a lepiej jechał ;p
chyba kupie ta 80 tak rozmyślam ale w sumie ja to ja zmienny jestem Xd
czemu ta 80 na zdjęciu tak jakoś nieatrakcyjnie wygląda znaczy nie błyszczy się ona taka nie błyszcząca może być?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.04.2015 20:42 przez ErroR404.)
10.04.2015 20:34
Szukaj Cytuj
michalo37 Offline
Aktywny
*


Pojazd: simson s77/6/3
Dołączył: 05-05-2012
Liczba postów: 105
Reputacja: 15
Post: #5
RE: 80/4 vs 70/4
Zwykły Almot - wygląda jak każdy, może po prostu zdjęcie robione w innym świetle/itp.Jak sięnie będzie błyszczał to wypolerujesz na lustro Szczerbol

Pomogłem - daj +
Aktualny set/plany
-70/6/3 mza by Jack/77/6/3/2M barikit + vforce3
-Wał ZT-Tuning 50-70cc sport
-Sprzęgło ZT 6tarcz,zębatka 12z
-spawak 10200rpm/spawak 11000rpm platek
-Łożyska SKF C3, wału C4, igiełkowe SKF sport, simeringi NJK
-LFK/Polini Digital (am6)
-Mikuni 24mm

Jak zrobię remont i optykę to będzie temat na forum Biggrin
10.04.2015 21:29
Szukaj Cytuj
ErroR404 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson
Dołączył: 29-08-2014
Liczba postów: 95
Reputacja: 0
Post: #6
RE: 80/4 vs 70/4
polerka cylka Xd jak sobie to wyobrażę.. ale może faktycznie w innym świetle zrobione Biggrin
10.04.2015 22:20
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
ErroR404 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson
Dołączył: 29-08-2014
Liczba postów: 95
Reputacja: 0
Post: #7
RE: 80/4 vs 70/4
bing 17 nie da rady przy tym 80/4 chyba nie ?
i czym różnią się te wydechy oprócz ceny Xd
http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-369.html

http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-371.html

http://www.jackmotors.pl/tlumik-simson-r...d-368.html

jeden ma jakąś wgniotke drugi wygląda jak oryginalny a trzeci jakiś jeszcze inny Xd
który będzie odpowiedniejszy do tej 80-tki
20.05.2015 17:58
Szukaj Cytuj
JarosPL Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: Simson S51 B2-4
Dołączył: 19-03-2014
Liczba postów: 1,257
Reputacja: 28
Post: #8
RE: 80/4 vs 70/4
Wszystko pisze w opisach. Fi32 tqk zwany z bulwa. Następny to taki sam tylko pod Enduro. Kolejny to fi32 porostu.

BikePics
20.05.2015 18:08
Szukaj Cytuj
ErroR404 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson
Dołączył: 29-08-2014
Liczba postów: 95
Reputacja: 0
Post: #9
RE: 80/4 vs 70/4
czyli tylko wygląd i cena inna a różnicy w osiągach nie ma?

jakie wysokości okien najlepiej zrobić w takim cylindrze ? chciałem strojenie na 9500 w przyszłości chciałem tam wsadzić asso i może jakiś spawaczek nie chce z niego zrobić jakiegoś turystyka ale nie chce też jakiegoś wyżyłowanego cylindra
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.05.2015 20:39 przez ErroR404.)
20.05.2015 18:16
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info