05.08.2018, 13:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 13:40 przez Simsonmaniacc.)
Witajcie chcę kupić nowy gaźnik 16n1-11, jak w tytule który będzie lepszy? Czy jeszcze jakiegoś innego producenta może ten gaźnik.
05.08.2018, 13:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 13:40 przez Simsonmaniacc.)
Witajcie chcę kupić nowy gaźnik 16n1-11, jak w tytule który będzie lepszy? Czy jeszcze jakiegoś innego producenta może ten gaźnik.
05.08.2018, 14:20
Bierz DPR.
05.08.2018, 17:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2018, 17:34 przez Simsonmaniacc.)
W jakich rozmiarach DPR są dostępne bo ja do silnika Simsona 60/2 potrzebuję czyli 16n1-11 tz. 16mm, będzie dobry? Te gaźniki są już może w jakiś sposób regulowane na jakimś stanowisku - skład mieszanki, poziom paliwa pływakiem? Bo z tego co sie orientuję te nowe gaźniki 16n3 sa regulowane i na śrubce od skladu mieszanki jest fabrycznie zamocowana plomba dobrze pisze jak coś poprawcie..
05.08.2018, 19:58
Jak kupowałem 16n1-11 od mza to był idealnie wyregulowany, ale poziom paliwa w komorze zawsze warto sprawdzić
05.08.2018, 21:23
Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem
Chętnie poczytam jeszcze jakies opinie
05.08.2018, 23:48
Zadzwoń do Jack Motors i zapytaj. Wszystko ci wytłumaczą- gaźniki są importowane z DE ( prawdopodobnie) podczas transportu narażone na wibracje. U kuriera nie wspomnę.. warto sprawdzić ustawienie pływaka..
09.08.2018, 19:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2018, 19:33 przez jaroslaw97.)
(05.08.2018, 21:23 )Simsonmaniacc napisał(a): Rozumiem w opisie na JM ponoć te gaźniki DPR pisze że są sprawdzane na stanowisku badawczym, ale co poprzez te slowa można rozumieć to nie wiem To jest ściema.Mam BVF 19 i 16 i oby dwa wymagały ustawienia poziomu paliwa JA bym brał MZA - mam 16 i 19 i naklepane po kilka tys. km bez dotykania.Codziennie robię 70km |
|