02.05.2017, 16:31
Tak więc po 7 latach przerwy moto które stało nieskończone dzisiaj odpaliło. Zrobione jest dużo a do zrobienia jeszcze więcej, Ci którzy pamiętają moto z innego forum orientują się jakie były wobec niego plany, lecz zostaje silnik RG. Parę ładnych lat temu dostałem od Chyll'ego cylinder po szlifie i portingu, rogal zostaje strojony pod rotaxa, bo jak wcześniej wspominałem były inne plany. Szlif jedynie 0,6mm więc pojemność nieznacznie sie zwiększyła, tłok power force, kruciec z mocowaniem na śruby, przerobiony przez poprzedniego właściciela silnika pod gaźniki przykręcane, a nie jak ma to miejsce w RG na gumę i obejmę, ( dokładnie to suzuki TS80, brat bliźniak RG80), Gaźnik mikuni 24mm, chłodnica w miejscu elektryki. https://www.bikepics.com/pictures/218158...mson-sr-50
https://www.bikepics.com/pictures/218158...mson-sr-50
Foty z przed 6 lat na starym silniku, więcej na bikepics. Plany co do niego to raczej będzie złożony,dotarty i sprzedany.
https://www.bikepics.com/pictures/218158...mson-sr-50
Foty z przed 6 lat na starym silniku, więcej na bikepics. Plany co do niego to raczej będzie złożony,dotarty i sprzedany.
Było:
Zbyt mało miejsca w sygnaturze.
Jest:
Vw B3 TDI na koksie