Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak iskry
Autor Wiadomość
djogor1231 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S51/1
Dołączył: 24-04-2016
Liczba postów: 61
Reputacja: 0
Post: #1
Brak iskry
Mam problem z simsonem dzis jechalem do szkoly i nagle zgasl sprawdzilem iskre i jej nie ma zaplon mam ducati energia co to sprawdzalem przewody wszystkie ok klinu na magnecie tez nie zerwalo nie wiem co dalej robic
10.10.2016 16:09
Szukaj
R E K L A M A
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #2
RE: Brak iskry
miałem tak samo ale w lfk i dopiero zmiana startora pomogła
ale może to być cewkomoduł (wiem że da się to jakoś sprawdzić)
10.10.2016 16:17
Szukaj
Podziękowania: Dawid212
djogor1231 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S51/1
Dołączył: 24-04-2016
Liczba postów: 61
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Brak iskry
No wlasnie tylko jak to dziwne zeby tak nagle iskra zginela
10.10.2016 16:22
Szukaj
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #4
RE: Brak iskry
to też było dla mnie dziwne, już 2 zapłony w ten sposób padły u mnie i to było nagle, dodawałem gazu potem popuściłem i zdechł a drugi na wysokich obrotach padł Sad
10.10.2016 16:55
Szukaj
djogor1231 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S51/1
Dołączył: 24-04-2016
Liczba postów: 61
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Brak iskry
Dziwna sprawa z tym naprawde nie wiem co tu robic z tym

W takim razie jest sens kupic znow caly zaplon ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.10.2016 17:36 przez djogor1231.)
10.10.2016 17:05
Szukaj
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #6
RE: Brak iskry
Ja mam zapłon oryginalny elektronik,wprawdzie przy zwykłym 60 cm,ale zero problemów, przejechane 3000 km,a ładowanie na chińskim reglerze.Oczywiście moduł zapłonowy DDR/brązowy.W zasadzie co kilkanaście dni ktoś pisz/narzeka na ten typ zapłonu który macie.Często po zakupie ten zapłon nie działa i jest odsyłany do sklepu.Coraz więcej jest podrób,tak samo jak podrabiane elektroniczne.Trzeba spróbować gdzieś wyszarpać oryginalny bo te obecne toi jest szajs jak wszystko.Ja mam elektroniczny i sobie chwale,ale DDR !
10.10.2016 18:54
Szukaj
R E K L A M A
Przemek.1997 Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 18-09-2016
Liczba postów: 119
Reputacja: 15
Post: #7
RE: Brak iskry
Zgadzam się z przedmówcą. Też posiadam 60ccm i oryginalny zapłon elektroniczny 12V włącznie z oryginalnym ładowaniem i brak jakichkolwiek problemów. I w przyszłości zamierzam zmienić tylko cylek na większy bo zapłon sobie poradzi. Nic z nowości nie zastąpi oryginału. Co wymyśliła fabryka to fabryka. Tak miało być i koniec. A co do Twojego problemu to jeśli masz go na gwarancji to go odeślij. Jeśli nie to po rozglądaj się za czymś innym, może akurat znajdziesz jakiś oryginał.
10.10.2016 19:41
Szukaj
djogor1231 Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S51/1
Dołączył: 24-04-2016
Liczba postów: 61
Reputacja: 0
Post: #8
RE: Brak iskry
Zaplon kupilem uzywany nie jest to LFK ale zastanowie sie nad ddr'em mialem kiedys elektronika oryginalnego ale tez szlak go trafil
10.10.2016 20:35
Szukaj
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #9
RE: Brak iskry
Uważam że szkoda kasy na te podrabiane zapłony,regulatory napięcia i moduły zapłonowe.Albo oryginalny regulator/prostownik DDR albo zainwestować i przerobić na regulator od chinola.Trzeba mieć cały komplet oryginalny.Gdy mamy ELBĘ DDR ale nie oryginalną cewkę w statorze to też jest duże ryzyko że ELBA się spali/te cewki zazwyczaj dają za duże napięcie.Tak samo moduł zapłonowy/elektronik DDR a cewka obecnej produkcji i po module.Nie zawsze ale bardzo często te cewki są źle nawinięte/mają więcej zwojów a przez to wytwarzają większe napięcie i to jest przyczyna problemów.Dlatego do cewek obecnej produkcji proponuje założyć regler od chinola/on to wytrzymuje.Inaczej ciągle są problemy.

Proponuje kupić zapłon elektronik i założyć chiński regler.Ja kupiłem za 40 zł z wysyłką,impulsator z podstawą i dwiema cewkami ale oryginał.Beznadziejnie to wyglądało na foto ale zaryzykowałem licząc że jest to DDR.I jest ok.I tak jak już pisałem aku musi być też sprawny.Jak jest to jakaś padlina to też będą problemy/spali się regler/cewka itd.

A jak już chcesz jakiś LFK itp. to tylko nowy.Wtedy Ci wymienią na gwarancji a tak to wyrzucanie kasy/lepiej w takim wypadku elektronik.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.10.2016 20:49 przez jaroslaw97.)
10.10.2016 20:44
Szukaj
Podziękowania: Dawid212
Przemek.1997 Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 18-09-2016
Liczba postów: 119
Reputacja: 15
Post: #10
RE: Brak iskry
Zgadzam się w 100%. Ja że mam wszystko oryginał to wszystko gra. Znajomy ma simka i właśnie w ten sposób o jakim pisze jaroslaw97 spalił sobie oryginalny moduł. Wtedy działaliśmy w podobny sposób. Nic dodać nic ująć.
10.10.2016 21:13
Szukaj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Brak iskry S51 menma96 12 934 11.09.2020 08:30
Ostatni post: adasiek1111
  Brak iskry Bobek1822 1 326 09.09.2020 21:25
Ostatni post: adasiek185
  Simson DE brak iskry zRider 16 861 13.08.2020 14:01
Ostatni post: zRider
  Brak iskry 12V platynki Slawomir 9 535 08.04.2020 22:57
Ostatni post: Slawomir
  Simson brak iskry zRider 8 761 23.01.2020 22:41
Ostatni post: bomBer

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info