Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cagiva Mito 125
Autor Wiadomość
Nico_Grant Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 31-08-2016
Liczba postów: 133
Reputacja: 13
Post: #1
Cagiva Mito 125
Dla urozmaicenia wrażeń związanych z jazdą jednośladami, sprawiłem sobie rasowego sportowca- Cagivę Mito 125, całkowicie odblokowana, 34KM, wersja sześciobiegowa, -trochę męcząca pozycja kierowcy, prawie półleżąca z podciągniętymi w górę kolanami, do której można się jednak przyzwyczaić, koszmarna sprawność manewrowania z małą prędkością na postoju- podnóżki są wysoko, kierownica za to nisko i wysunięta do do przodu. Części zamienne- trudnodostępne i bardzo drogie. To tyle wad. Reszta- same zalety :-), maszyna się świetnie prowadzi po prostej i na zakrętach, przyśpiesza się nią bardzo fajnie- krótko zestopniowane biegi i odpowiednia charakterystyka silnika, sprawiają frajdę z jazdy, czuć że jedzie się rasową wyścigówką, bo różnice między wersją torową i drogową są na prawdę niewielkie. Dzwięk silnika taki, że jak się przyśpiesza to się wszyscy gapią, to takie Porsche lub Ferrari w swojej klasie, Cagiva udowadnia że by czuć sportową jazdę motocykla, wcale nie musi mieć on wielkiej mocy
[Obrazek: c983d4c837e1b2e3gen.jpg]
[Obrazek: d44d0633c3dd43b3gen.jpg]
[Obrazek: 9c4bf6c4c7e31d04med.jpg]
20.02.2018 23:53
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
HaXbOx Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Dołączył: 21-11-2014
Liczba postów: 1,341
Reputacja: 17
Post: #2
RE: Cagiva Mito 125
Z którego roku? Biggrin Już chyba po erze gdzie miały 7 biegów?

04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
21.02.2018 15:54
Szukaj Cytuj
Nico_Grant Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 31-08-2016
Liczba postów: 133
Reputacja: 13
Post: #3
RE: Cagiva Mito 125
2004, siedem biegów miały zdaje się do 2000 roku. Mam też zapasowy silnik, właśnie 7-biegowy, miałem robić bardziej wysiloną wersje, ale chwilowo brak czasu.
21.02.2018 16:59
Szukaj Cytuj
HaXbOx Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Dołączył: 21-11-2014
Liczba postów: 1,341
Reputacja: 17
Post: #4
RE: Cagiva Mito 125
Serio jest czego pozazdrościć zakochany Ale co do części to faktycznie. Przerabiałem to w KDX-ie. Jak nie ma części to i nie ma co robić..

04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
21.02.2018 17:50
Szukaj Cytuj
Nico_Grant Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 31-08-2016
Liczba postów: 133
Reputacja: 13
Post: #5
RE: Cagiva Mito 125
Tak, części to tragedia, -tylko używane z allegro (tak kupiłem drugi silnik i uszkodzony cylinder). Miałem okazję kupić nowy filtr powietrza- po zrobieniu przedpłaty czekałem ponad pół roku. Na szczęście inne części eksploatacyjne typu tłok, pierścienie, korbowód, łożyska, simmeringi są dostępne.
21.02.2018 18:05
Szukaj Cytuj
HaXbOx Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Dołączył: 21-11-2014
Liczba postów: 1,341
Reputacja: 17
Post: #6
RE: Cagiva Mito 125
A za granicą pewnie części w brud?

04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
22.02.2018 20:20
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Nico_Grant Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 31-08-2016
Liczba postów: 133
Reputacja: 13
Post: #7
RE: Cagiva Mito 125
Też ciężko, pozostaje allegro z używanymi motocyklami i częściami, na szczęście nic się takiego nie psuje by nie dało się tego naprawić; tłoki, pierścienie, korbowody , łożyska, tarcze sprzęgła i uszczelniacze są dostępne w sklepach internetowych- często jako uniwersalne (podobnie klocki hamulcowe), cylinder można tulejować, skrzynia biegów jest pancerna- raczej się nie popsuje, wał można regenerować (trzeba tylko wstawić nowy korbowód z łożyskami). Wymieniałem moduł zapłonowy -firma zrobiła zamiennik, moduł zaworu wydechowego udało się kupić używany. Układ zapłonowy można zamienić. Mimo takich trudności warto mieć taki pojazd, to przecież już relikt, którego już nie będzie- dwusuwowy silnik z taką mocą i to na prawo jazdy B, dzisiejsze 125-tki mają się do niego nijak, -nie ta klasa, -nie ten dźwięk, -nie taka jazda. Ale co zrobić- ekologia zwycięża.
22.02.2018 22:15
Szukaj Cytuj
HaXbOx Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: KDX125SR&S51B1-4
Dołączył: 21-11-2014
Liczba postów: 1,341
Reputacja: 17
Post: #8
RE: Cagiva Mito 125
Masz rację Wink
Mnie jeszcze ratowało co do części to,że wiele pasuje P&P z innych modeli. Zazwyczaj pierdoły,ale np. Cylinder z nieco inną charakterystyką spokojnie spasuję z KX-a 125 z lat 1990-1992 + wiekszy gaźnik. I inne takie Smile

04.04.2013-17.08.2016 '87 Simson S51 B1-4
13.01.2016-01.12.2016 '81 Simson S51 N
16.01.2017- '82 Simson S51 B1-4
19.09.2016 '93 KAWASAKI KDX 125
23.02.2018 10:30
Szukaj Cytuj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kawasaki KDX 125 SR HaXbOx'a :) HaXbOx 18 3,512 27.03.2017 19:39
Ostatni post: HaXbOx
  Chopper Rex 125 - blokady, gdzie ? Simek46 8 1,446 23.02.2017 21:40
Ostatni post: Simek46
  Chopper Rex 125 ccm - kilka pytań do forumowiczów Simek46 15 2,035 16.11.2016 22:30
Ostatni post: miro
  Rieju rs2 125 przem0o0 6 1,521 15.02.2016 17:29
Ostatni post: przem0o0
  Yamaha DT 125 RE i R jakub111 jakub111 9 2,056 23.11.2015 17:12
Ostatni post: jakub111

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info