30.09.2018, 17:46
Hej. Jestem w trakcie zmiany zapłonu z Platyny na elektronika i brakuje mi cewki zapłonowej, tej w statorze.
Mam już ORG Żółty Moduł Wysoki, magneto DDR, cewkę butelkową MZA długa i impulsator biały też ORG DDR
Paczyłem na JM ale nwm którą wybrać:
Kandydat nr1:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...onik-wegry
Kandydat nr2:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...onik-plitz
Kandydat nr3:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...tronik-aka
Kandydat nr4 (Cenowo trochę szał dla mnie ale w Ostateczności cóż...)
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...nik-zwotec
Chciałbym żeby zapłon działał bezawaryjnie tak jak w moim drugim simsonku elektronik Full DDR. Bez jakichkolwiek usterek palenia modułów czy nie dających się ustawić wolnych obrotów jałowych...
Jeśli ktoś ma wiedzę, pojęcie albo doświadczenie to proszę bardzo o pomoc
POZDRAWIAM
Mam już ORG Żółty Moduł Wysoki, magneto DDR, cewkę butelkową MZA długa i impulsator biały też ORG DDR
Paczyłem na JM ale nwm którą wybrać:
Kandydat nr1:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...onik-wegry
Kandydat nr2:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...onik-plitz
Kandydat nr3:
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...tronik-aka
Kandydat nr4 (Cenowo trochę szał dla mnie ale w Ostateczności cóż...)
https://www.jackmotors.pl/old-timer/cewk...nik-zwotec
Chciałbym żeby zapłon działał bezawaryjnie tak jak w moim drugim simsonku elektronik Full DDR. Bez jakichkolwiek usterek palenia modułów czy nie dających się ustawić wolnych obrotów jałowych...
Jeśli ktoś ma wiedzę, pojęcie albo doświadczenie to proszę bardzo o pomoc
POZDRAWIAM
Simson s51
Cylinder: 70/2 CX
Gaźnik: BVF-16n1-11
Zapłon: LFK
Zapraszam
https://www.facebook.com/simson.chelmek/
Cylinder: 70/2 CX
Gaźnik: BVF-16n1-11
Zapłon: LFK
Zapraszam
https://www.facebook.com/simson.chelmek/