Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cylinder po przeróbce.
Autor Wiadomość
KacperS Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2014
Liczba postów: 308
Reputacja: 1
Post: #1
Cylinder po przeróbce.
Witam ostatnio wymieniłem tłok i cylinder 60/4/3, który był na przerobiniu u JM miał być strojnony pod hydro 29 i jest bardzo słabiutko nie ma zbytnio mocy nie wchodzi do końca na obroty. Na zwykłym Almocie 60/4 Simson był o wiele szybszy i mocniejszy. Czy po regulacji zapłonu i gaźnik może powrócić móc?
01.01.2017 10:11
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
duży Offline
Aktywny
*


Pojazd: SR50, S51, ETZ
Dołączył: 04-04-2015
Liczba postów: 193
Reputacja: 5
Post: #2
RE: Cylinder po przeróbce.
Jaki osprzęt?
01.01.2017 10:54
Szukaj Cytuj
jaroslaw97 Offline
Ekspert
*


Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
Reputacja: 49
Post: #3
RE: Cylinder po przeróbce.
Coraz więcej osób zakłada 60/4/3 bo chcą większą moc.Nie poczytają na ten temat na forach tylko pakują te cyle zazwyczaj w stare silniki i na zwykłym lub byle jakim osprzęcie.60/4 pójdzie jako tako na zwykłym osprzęcie ale wskazanie jest w nim przerobienie kanałów,okien pod standard by uzyskać moc w dolnych partiach,oczywiście nie uzyskamy całej mocy z tego cyla.Na innych forach "dzieci" podpowiadają że taki cylinder znakomicie się sprawuje przy zwykłym osprzęcie,są to zazwyczaj Ci jeżdżą w koło komina i mieli wcześniej stary,zajeżdżony cylinder.Jeśli masz do tego dobrany wydech i gaźnik a sklep JM zrobił Ci cylinder pod ten wydech to obstawiam że wydech może być źle/inaczej strojony i nie chce to współgrać.Albo masz BVF 16 lub Binga itp.
01.01.2017 12:58
Szukaj Cytuj
KacperS Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2014
Liczba postów: 308
Reputacja: 1
Post: #4
RE: Cylinder po przeróbce.
Amal 19 dysza 80 lfk no i ten hydro 29.
01.01.2017 13:26
Szukaj Cytuj
Kornel[LWG] Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 B1-4
Dołączył: 05-05-2014
Liczba postów: 924
Reputacja: 41
Post: #5
RE: Cylinder po przeróbce.
Wyreguluj wszystko,dotrzyj odpowiednio i zdaj relację. Ale nie wymagaj od 60/4/3 niewiadomo czego.

Pozdrawiam

Simson s51b1-4 1988r. Szczerbol2
60/2 Black Racnig
Ducati Energia
piwo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.01.2017 13:37 przez Kornel[LWG].)
01.01.2017 13:37
Szukaj Cytuj
KacperS Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2014
Liczba postów: 308
Reputacja: 1
Post: #6
RE: Cylinder po przeróbce.
Nie wymagam dużo Ale poprostu to dziwne żeby tak stracił moc.
01.01.2017 13:50
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
jaro5 Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 24-04-2015
Liczba postów: 3,439
Reputacja: 96
Post: #7
RE: Cylinder po przeróbce.
musisz na pewno przyspieszyć zapłon i oczywiście gaźnik tez trzeba wyregulować.

pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
01.01.2017 14:00
Szukaj Cytuj
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #8
RE: Cylinder po przeróbce.
Zapłon 1.8 lub 2.0mm przed GMP i dotarcie od razu nie będzie miał mocy jak po 100km gdzie wszystko się ułoży i regulacja gaźnika

http://simsony.info/Thread-Simon-s80-by-Pawelek

http://www.jackmotors.pl/
01.01.2017 14:17
Szukaj Cytuj
pypu140 Offline
!!! W.S.R.H !!!
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 01-01-2010
Liczba postów: 1,332
Reputacja: 29
Post: #9
RE: Cylinder po przeróbce.
1,8mm to możesz dać do serii... W takim silniku to 2,5 a nawet 3mm.
Jak ktoś wymaga jakichkolwiek efektów bez jakichkolwiek regulacji to jest skończonym kretynem.

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9200obr

http://bikepics.com/members/pypu140/

zarabiaj!!!
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=501449
01.01.2017 14:51
Szukaj Cytuj
KacperS Niedostępny
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2014
Liczba postów: 308
Reputacja: 1
Post: #10
RE: Cylinder po przeróbce.
Gaźnik wyregulowalem chodzi ładnie zapłon ustawiony na 2,5. Ale niestety z mocą nic się nie zmieniło.
07.01.2017 15:26
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info