Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Dodatkowe kanały
|
Autor |
Wiadomość |
Kubasimson
Wtajemniczony

Pojazd: Simson 60
Dołączył: 09-10-2017
Liczba postów: 36
|
Dodatkowe kanały
Mam pytanie czy warto pobawić się trochę i do zwykłego cylindra 60 dorobić dodatkowe kanały .
Czy będzie potrzeba zmiany tłoka ?
I o ile by mogło by wzrosnąć v max ?
Czy ze zwykłego cylindra 60 da się zrobić 60/4/3 bo taki by mnie najbardziej interesował ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2017 09:04 przez Kubasimson.)
|
|
28.10.2017 22:28 |
|
Podziękowania: |
|
HoeronixHD
Moderator
Pojazd: S51 S70 E38
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 1,817
|
RE: Dodatkowe kanały
O ile zwykłe 60/2 prawie nic nie daje to już 60/4 z podniesionym kanałem wydechowym jest w stanie polecieć nawet 80
|
|
28.10.2017 22:33 |
|
Podziękowania: |
|
Kubasimson
Wtajemniczony

Pojazd: Simson 60
Dołączył: 09-10-2017
Liczba postów: 36
|
RE: Dodatkowe kanały
Czyli jest możliwość zrobienia ze zwykłej 60 zrobić 60/4 .
A potrzeba zmiana tłoka ?
Ile by mnie takie coś kosztowało ?
|
|
28.10.2017 23:25 |
|
Podziękowania: |
|
simson514
Aktywny

Pojazd: Simsons70enduro
Dołączył: 07-01-2017
Liczba postów: 241
|
RE: Dodatkowe kanały
tak jak najbardziej jest możliwość dorobienia kanałów do cylindra bedzie dość znaczna różnica niż w przypadku 60/2,prędkość bedzie podobna jak w 70/2.Cylinder polecam wysłać do JM oni ci przerobią go na 60/4.Tłoka nie koniecznie trzeba zmieniać jeśli masz jeszcze dobrą kompresję nie ma progu na cylindrze to nie ma sensu zmieniać, jesli jest już słaba kompresja to można zrobić szlif i wtedy nowego tłoka. Przeróbka cylka na 60/4 70zł-wersja mk1 ,100zl-wersja mk2 ,szlif-60zł tłok np almot k20-40zł
|
|
29.10.2017 10:39 |
|
Podziękowania: |
|
Kubasimson
Wtajemniczony

Pojazd: Simson 60
Dołączył: 09-10-2017
Liczba postów: 36
|
RE: Dodatkowe kanały
Simson jest po remoncie tłok jest w dobrej kondycji , dobra kompresja myślę że tłok mógł by zostać .
A jak bym miał już wysyłać do tego jackmotors to jaki zrobić 60/4 mk2 ?
I jaki był by v max ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2017 10:43 przez Kubasimson.)
|
|
29.10.2017 10:42 |
|
Podziękowania: |
|
simson514
Aktywny

Pojazd: Simsons70enduro
Dołączył: 07-01-2017
Liczba postów: 241
|
RE: Dodatkowe kanały
to już zależy od ciebie mk1 ma kanały wiercone chyba wiertłem 6mm a mk2 ma wiertlem 10mm. MK2 to jest poprawione mk1 jest lepiej wykonczony. Ja bym brał mk2 to tylko lub aż 30zl więcej. V max zależy od osprzętu i tego jak wyregulujesz ,ale z 83km/h powinien lecieć
|
|
29.10.2017 11:25 |
|
Podziękowania: |
|
Kubasimson
Wtajemniczony

Pojazd: Simson 60
Dołączył: 09-10-2017
Liczba postów: 36
|
RE: Dodatkowe kanały
a jak bym dodał do tego 60/4 spawak poprawiło by v max ?
I czy jest możliwość zrobienia nie 60/4 tylko 60/4/3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2017 18:11 przez Kubasimson.)
|
|
05.11.2017 17:50 |
|
Podziękowania: |
|
simson514
Aktywny

Pojazd: Simsons70enduro
Dołączył: 07-01-2017
Liczba postów: 241
|
RE: Dodatkowe kanały
napewno by poprawiło v max.Moim zdaniem lepszy bedzie wydech fi32. tak mozna przerobic cyl na 60/4/3 ale to według mnie nie ma sensu przydał by sie do tego remont dołu silnika lepszy zapłon gaznik spawak. na takim cylu kto wie ile km nie zrobisz a na 60/4 z 10kkm wiecej o ile silnik jest w dobrej kondycji TAKIE JEST MOJE ZDANIE
|
|
05.11.2017 21:09 |
|
Podziękowania: |
|
Kubasimson
Wtajemniczony

Pojazd: Simson 60
Dołączył: 09-10-2017
Liczba postów: 36
|
RE: Dodatkowe kanały
czyli lepiej 60/4
|
|
05.11.2017 21:21 |
|
Podziękowania: |
|
simson514
Aktywny

Pojazd: Simsons70enduro
Dołączył: 07-01-2017
Liczba postów: 241
|
RE: Dodatkowe kanały
PAKUJ 60/4 I ZAPIE***LAJ
|
|
06.11.2017 19:33 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości