Witam w niedziele, czyli dzień w którym najwięcej się robi przy motorach :d
Wczoraj jechałem pojeździłem sobie moim Simkiem i pewnego razu po rozgrzaniu usłyszałem bardzo niepokojący dzwięk, ale z racji tego, że byłem kilkanaście km od domu to musiałem wrócić. Dźwięk to był taki jakby dzwoniły pierścienie, ale silnik nowy, wszystko nowe i trochę dziwne, że coś takiego nastąpiło.
Dzisiaj więc przeprowadziłem sekcje zwłok i o to efekt:
https://zapodaj.net/587abe5a5ed93.jpg.html
https://zapodaj.net/cd8d7221f5cc6.jpg.html
https://zapodaj.net/b152d01e83633.jpg.html
Górny pierścień stoi w rowku, w miejscu przytarcia.
Czym to może być spowodowane i czy sama wymiana tłoka pomoże? dodam, że silnik ma przejechane około 1200km, a na gładzi cylindra nie czuć nic niepokojącego pod palcem.
Wczoraj jechałem pojeździłem sobie moim Simkiem i pewnego razu po rozgrzaniu usłyszałem bardzo niepokojący dzwięk, ale z racji tego, że byłem kilkanaście km od domu to musiałem wrócić. Dźwięk to był taki jakby dzwoniły pierścienie, ale silnik nowy, wszystko nowe i trochę dziwne, że coś takiego nastąpiło.
Dzisiaj więc przeprowadziłem sekcje zwłok i o to efekt:
https://zapodaj.net/587abe5a5ed93.jpg.html
https://zapodaj.net/cd8d7221f5cc6.jpg.html
https://zapodaj.net/b152d01e83633.jpg.html
Górny pierścień stoi w rowku, w miejscu przytarcia.
Czym to może być spowodowane i czy sama wymiana tłoka pomoże? dodam, że silnik ma przejechane około 1200km, a na gładzi cylindra nie czuć nic niepokojącego pod palcem.