20.11.2016, 18:38
To dla mnie prawie jednoznaczne z zalewaniem silnika przez gaźnik.
20.11.2016, 18:38
To dla mnie prawie jednoznaczne z zalewaniem silnika przez gaźnik.
20.11.2016, 20:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2016, 20:03 przez Adrianovsky.)
Kurcze, więc dysza nadal za duża? Jeżeli ząbek na iglicy nadal jest na samej górze? Próbowałem bawić się składem mieszanki ale nie przynosi to skutków
20.11.2016, 20:05
Spróbuj na innym gaźniku jak masz może ci coś nie działa jak powinno stąd problem Jak po tych próbach będzie nie tak to będziesz musiał zmienić zapłon lub samą cewkę
20.11.2016, 20:56
Możesz też tak zrobić że wykręcisz gaźnik i napryskasz mu plaku prosto w króciec, tylko pamiętaj aby nie przesadzić bo możesz go zatrzeć bo plak nie smaruje, no i bądź przygotowany na to aby palcem regulować dopływ powietrza, bo dostanie zbyt wysokich obrotów i też może się zatrzeć, ja już tak robiłem gdy dostałem simsona do uruchomienia który stał z 15 lat, klient chciał bardzo budżetowo go naprawić, to tylko wymiana oleju i czyszczenie gaźnika ale najpierw chciał wiedzieć czy w ogóle pali
W moim garażu:
I: Simson sr50 B4 '88r II: Romet Pony 301 '89r lll: Romet Kadet m760 '88r IV: Romet Ogar 205 '88r V: Romet 50t1 '80 VI: Simson s50 b '75r
20.11.2016, 22:54
Gaźnik też masz ten co wcześniej, czy nowy?
21.11.2016, 00:15
Może mu się coś uszkodziło, może pływak się wiesza?
21.11.2016, 14:56
Chodzi ładnie, ale czy poziom paliwa jest taki jak trzeba i czy zamyka dopływ po jego osiągnięciu?
21.11.2016, 15:02
https://www.youtube.com/watch?v=xyXvXsjYhu4
Tutaj filmik odpalenie po nocy stania, pali z pierwszego (z gumą filtra, jak sie nagrzał nie chciał palić z gumą) jest podczas jazdy problem, ciężko jest ruszyć powoli, trzeba dużo gazu i szybko sprzęgło puścić, hmm poziomu paliwa w amalu się nie przestawia a wcześniej było dobrze, jedyne co mi teraz przyszło na myśl to zaworek pływaka, może to być to? Znów bawiłem się zapłonem, nie ma opcji żeby w innym ustawieniu było lepiej na wcześniejszym jest zdecydowanie najlepiej.
Wiem że poziomu paliwa się w Amalu nie ustawia, ale jest to przecież jakiś mechanizm który może ulec uszkodzeniu.
Kiedy paliwa będzie za dużo, silnik będzie zalewany. Tak samo z zaworem paliwa w komorze pływakowej. Jak się uszkodzi nie będzie się zamykał i również silnik będzie miał za dużo paliwa pomimo regulacji. |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Za niskie obroty po odpaleniu | iksdelelel | 4 | 1,322 |
19.06.2020, 11:39 Ostatni post: kamax672 |
|
brak mocy po odpaleniu | stachujones51 | 6 | 1,689 |
18.04.2019, 20:18 Ostatni post: stachujones51 |
|
Simson po odpaleniu idzie do odciny | MiśEdward | 9 | 2,002 |
26.03.2019, 18:33 Ostatni post: adasiek1111 |
|
Po odpaleniu od razu wchodzi na wysokie obroty | TheGreat | 4 | 3,369 |
01.06.2016, 18:55 Ostatni post: Simson S51 USD |
|
Wyoskie obroty zaraz po odpaleniu i brak kierunków lewy przód i tył | paskol | 3 | 1,902 |
02.03.2016, 20:39 Ostatni post: erwick3 |