Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gaźnik DPR czy BVF ?
Autor Wiadomość
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 Enduro
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 614
Reputacja: 15
Post: #1
Gaźnik DPR czy BVF ?
Witam,
Pany do zwykłej 70/2 bez przeróbek zamierzam kupić gaźnik 19N1-11 tylko się zastanawiam czy BVF czy DPR.

https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazni...aign-id=19

https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazni...u5XKWKyTPI

Jakie są różnice pomiędzy nimi prócz szybszej wymiany dyszy głównej w gaźniku DPR i chyba większej dyszy głównej montowanej w gaźniku.
Czy ktoś testował ten DPR ?
W DPR dysza główna jest 100 na pewno będzie za duża do zwykłej 70/2 więc prosiłbym mniej więcej jaki zakres dysz głównych dokupić 75-85 czy celować wyżej ?

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
07.01.2023 18:37
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
HoeronixHD Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51 S70 E38
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 1,715
Reputacja: 26
Post: #2
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Bierz DPRa śmiało, patrząc na wygląd to ta sama fabryka. Dodatkowo masz tu plastikowy pływak.
Najlepiej komplet dysz, 70-85, to tanio wychodzi. W 70/4 mam 85 w 21n1

Mój endurak
07.01.2023 22:58
WWW Szukaj Cytuj
twojstara1 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: SR 50
Dołączył: 17-06-2020
Liczba postów: 940
Reputacja: 9
Post: #3
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Bierz ten zakres do 85 chyba koszt 15zł.
Przy okazji rozumiem że roztoczyłes kanał ssący? Do 19mm i kanały przepułkujace i wydechowy.
08.01.2023 01:27
Szukaj Cytuj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 Enduro
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 614
Reputacja: 15
Post: #4
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Właśnie w tym DPR z plastikowym pływakiem to trzeba go regulować czy jest jak w bingu że ustawiony fabrycznie ?
Seryjnie już w S70 ma być 19mm ssący pytałem jackmotors, a dodatkowo ten leciutki porting/fazowanie okien itp.
Myślałem żeby założyć zamiast 70/2 to 80/2 ale czy różnica będzie na tyle opłacalna by dopłacać jeszcze raz tyle za cylinder ?
Zaznaczając że ma to być set do spokojnej jazdy po kątach, trasy max 100km w weekend.

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
08.01.2023 12:11
Szukaj Cytuj
twojstara1 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: SR 50
Dołączył: 17-06-2020
Liczba postów: 940
Reputacja: 9
Post: #5
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Nie plastików się nie reguluje i się nie rozregulowują.
Co do cylindrów dawno temu jeździłem na 50/2 obecnie jeden z moich silników też jest 50/2 tylko przerobiony. Wlotowy 19 mm wylotowy 32. Tłumik zt reso 2019.
Ten silnik mam wrażenie że jest dwa razy lepszy od oryginału.ma dwa razy więcej mocy Le PRZEDEWSZYSTKIM dwa razy więcej Nm.
Co za elastyczność co Zamość od dołu. Aż chce się jeździć a oryginalne 70/2 którymi jeździłem to wciąga nosem i Nm i KM mam wrażenie że moc i moment na poziomie WSK 125 ale to jest moje sugestywne odczucie
Zasada jest jedna lepszy dobrze przerobiony 70/2 niż "oryginalny" 8/2
08.01.2023 20:46
Szukaj Cytuj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 Enduro
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 614
Reputacja: 15
Post: #6
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Czy jest gdzieś tu na forum temat gdzie mogę przeczytać o Twoich przeróbkach 50/2 jestem bardzo ciekawy co tam zrobiłeś prócz dolotu na 19mm i wydechu na 32mm, kombinowałeś z wysokością kanałów czy powiększenie płuczących ?
Z racji że mam kartery już zrobione pod 80/2 to jednak założę 80/2 (najprawdopodobniej najzwyklejszy ALMOT z JM) a co do przeróbek to myślałem tylko o klasycznym zwykłym portingu przez jackmotors fazowanie okien i usunięcie niedoskonałości podczas produkcji. Nie chcę go za bardzo przerabiać bo ma do być wytrzymałe nie wysilone no i nie chce żeby mi palił jakieś kosmiczne wartości paliwka. Chciałbym się mieścić chociaż w tych 4 litrach haha Biggrin

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
08.01.2023 21:28
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Goodmayes Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 31-05-2018
Liczba postów: 391
Reputacja: 3
Post: #7
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Ten DPR do którego dałeś link to starsza generacja. Ten z plastikowym pływakiem jest oznaczony jako 2022 i to jest ten sam gaźnik co ZT.
Gaźniki DPR 2022 są otwarte i biorą 100% powietrza z filtra, są bardziej czułe na to jaki jest filtr i jaką ma wkładkę.
Różnic jest sporo, są inne śruby regulacji, chromowana przepustnica, dłuższa dysza wolnych obrotów itp.
BVF ma plombę i bierze część powietrza otworem spod gaźnika pomijając filter.

Opis silnika 110 cm³
15.01.2023 14:35
Szukaj Cytuj
Paul S. Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51 x3 & MZ TS
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 479
Reputacja: 12
Post: #8
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Straszej produkcji gaźniki dpr miały nieprzyjemne zadziory z odlewów przy ważnych kanałach- króciec, ssanie. Trzeba było to usunąć żeby nie było jaj. Bvf byl lepiej odlany. Te dpr z technologią zmienniej dyszy przez komore pływaka były też w sprzedaży przez Lang Tunning i niestety ale u mnie to przeciekało właśnie przez tą śrubę.
29.01.2023 03:04
Szukaj Cytuj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 Enduro
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 614
Reputacja: 15
Post: #9
RE: Gaźnik DPR czy BVF ?
Szczerze jakość wykonania DPR nie powala nawet tych 2022, wziąłem na próbę i jednak wole BVF moim zdaniem jest lepiej wykonany.

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
29.01.2023 11:58
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info