24.05.2019, 08:58
Witam mam pytanko ale oczywiście czysto hipotetyczne.
Jeśli tłok nam puchnie tylko przy wyższych obrotach, załóżmy zrobione 1000km, to jeśli będziemy jeździć 40km/h to przy ilu tyś km gładź cylindra wyrobi sie na tyle że luz montażowy między tłokiem a cylindrem zwiększy się na tyle że tłok nie będzie blokować się podczas lekkiego puchnięcia ?
Jeśli tłok nam puchnie tylko przy wyższych obrotach, załóżmy zrobione 1000km, to jeśli będziemy jeździć 40km/h to przy ilu tyś km gładź cylindra wyrobi sie na tyle że luz montażowy między tłokiem a cylindrem zwiększy się na tyle że tłok nie będzie blokować się podczas lekkiego puchnięcia ?
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje