03.06.2016, 22:21
Witam. Mam problem i wątpliwości ze złożeniem instalacji w Simku. Kupiłem tanio szrotka do remontu, w którym nic nie było i zakładam do niego teraz instalację żeby były kierunki, światła, akumulator itp. Jedyne co miałem to tyrystor/prostownik 8871.6/2 z jedną cewką.
tutaj ktoś podpowiada, że nie należy podłączać przewodów ograniczających napięcie na żarówki, a jedynie podpiąć cewkę ładowania.
Generalnie korzystam ze schematu: SCHEMAT
Jest na nim inny prostownik, oraz klasyczna stacyjka. Ja mam u siebie stacyjkę od SR50 i taką chcę spiąć razem z całą instalacją. Sama stacyjka ładnie współpracuje z elektronicznym układem zapłonowym.
Teraz mój problem: Jak spiąć mój prostownik 12V 8871.6/2, stacyjkę od Sr50, Elbę (mam), akumulator i przełącznik zespolony lewy aby to hulało jak powinno?
Posiłkując się opisem stąd, oraz innych schematów podłączyłem stacyjkę do modułu zapłonowego i działa (rozłącza zapłon w pozycji 0 -> najdalej w lewo). Resztę podłączyłem według schematu, który linkowałem także powyżej, uwzględniając zmiany stacyjki i prostownika w ten sposób, że: przewód czerwony z prostownika na elbę styk 59a, kabel czerwono zielony z prostownika do żółto czerwonego od cewki ładowania, kabel 15 czarny ze stacyjki do 49 elby, kabel czerwono-zielony 30 ze stacyjki na + akumulatora, od styku 59a Elby także do przełącznika zespolonego dla świateł przednich i na tył do światła tylnego razem z przewodem biało czarnym 56 ze stacyjki. I teraz moje pytanie czy to jest poprawne (bo jeszcze nie mam akumulatora wpiętego w układ). Postaram się narysować schemat jak to podłączyłem i podlinkować dla większej przejżystości.
A może ktoś wie jak podłączyć taki zestaw: stacyjka sr50 + elba + akumulator + układ elektroniczny zapłonowy, tak aby jeśli mamy trzy pozycje stacyjki od sr50 0, 1 i 2, to żeby 0 blokowało zapłon (to już mam), 1 pozwalało na zapłon i kierunki, a dwa uruchamiało swiatła przód tył?
tutaj ktoś podpowiada, że nie należy podłączać przewodów ograniczających napięcie na żarówki, a jedynie podpiąć cewkę ładowania.
Generalnie korzystam ze schematu: SCHEMAT
Jest na nim inny prostownik, oraz klasyczna stacyjka. Ja mam u siebie stacyjkę od SR50 i taką chcę spiąć razem z całą instalacją. Sama stacyjka ładnie współpracuje z elektronicznym układem zapłonowym.
Teraz mój problem: Jak spiąć mój prostownik 12V 8871.6/2, stacyjkę od Sr50, Elbę (mam), akumulator i przełącznik zespolony lewy aby to hulało jak powinno?
Posiłkując się opisem stąd, oraz innych schematów podłączyłem stacyjkę do modułu zapłonowego i działa (rozłącza zapłon w pozycji 0 -> najdalej w lewo). Resztę podłączyłem według schematu, który linkowałem także powyżej, uwzględniając zmiany stacyjki i prostownika w ten sposób, że: przewód czerwony z prostownika na elbę styk 59a, kabel czerwono zielony z prostownika do żółto czerwonego od cewki ładowania, kabel 15 czarny ze stacyjki do 49 elby, kabel czerwono-zielony 30 ze stacyjki na + akumulatora, od styku 59a Elby także do przełącznika zespolonego dla świateł przednich i na tył do światła tylnego razem z przewodem biało czarnym 56 ze stacyjki. I teraz moje pytanie czy to jest poprawne (bo jeszcze nie mam akumulatora wpiętego w układ). Postaram się narysować schemat jak to podłączyłem i podlinkować dla większej przejżystości.
A może ktoś wie jak podłączyć taki zestaw: stacyjka sr50 + elba + akumulator + układ elektroniczny zapłonowy, tak aby jeśli mamy trzy pozycje stacyjki od sr50 0, 1 i 2, to żeby 0 blokowało zapłon (to już mam), 1 pozwalało na zapłon i kierunki, a dwa uruchamiało swiatła przód tył?