15.08.2019, 13:34
U mnie DE na 1.8 nowy gazior z IFY.
Nie ma różnicy w regulacji śrubą składu mieszanki.
Aby chodził w miarę poprawnie trzeba wykręcić śrubę prawie na maksa. Filtr powietrza nowy metalowy, kompresja 7.5-8 na ciepłym.
Przestawiałem zapinkę na środek bo była o jeden niżej i nic.
Jak wkręcę bardziej śrubę mieszanki to gaśnie na wolnych i strzela na wysokich obrotach. Jak ją prawie wykręcę na maksa jedzie ok. Rozwija 60km/h przy cylku 60ccm. Trochę słabo.
Chciałem mu zrobić tak by śruba mieszanki była bardziej wkręcona. Czy jeszcze należy przestawić zapinkę wyżej. Świeca kolor prawidłowy kawa z mleczkiem.
Przy regulacji tą śrubą mieszanki na wolnych obrotach powinien podnieść obroty i wtedy jest ok jak czytałem.
Jak ten gaźnik prawidłowo wyregulować.
Nie ma różnicy w regulacji śrubą składu mieszanki.
Aby chodził w miarę poprawnie trzeba wykręcić śrubę prawie na maksa. Filtr powietrza nowy metalowy, kompresja 7.5-8 na ciepłym.
Przestawiałem zapinkę na środek bo była o jeden niżej i nic.
Jak wkręcę bardziej śrubę mieszanki to gaśnie na wolnych i strzela na wysokich obrotach. Jak ją prawie wykręcę na maksa jedzie ok. Rozwija 60km/h przy cylku 60ccm. Trochę słabo.
Chciałem mu zrobić tak by śruba mieszanki była bardziej wkręcona. Czy jeszcze należy przestawić zapinkę wyżej. Świeca kolor prawidłowy kawa z mleczkiem.
Przy regulacji tą śrubą mieszanki na wolnych obrotach powinien podnieść obroty i wtedy jest ok jak czytałem.
Jak ten gaźnik prawidłowo wyregulować.