23.10.2016, 17:03
Witam mam uszkodzony gwint na cylindrze ,kupiłem redukcję i potrzebuję jakiś klej żeby ją wkleić a nie wiem na jaki klej
23.10.2016, 17:03
Witam mam uszkodzony gwint na cylindrze ,kupiłem redukcję i potrzebuję jakiś klej żeby ją wkleić a nie wiem na jaki klej
23.10.2016, 17:13
U mnie wkręciłem redukcje i w jednym miejscu zakołkowałem śrubą M4 z nakrętką i nie ma prawa się to odkręcić.
23.10.2016, 17:42
polecam autoweld do 360stopni
23.10.2016, 18:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.10.2016, 18:46 przez jaroslaw97.)
Jeśli kupiłeś tą zwykłą redukcję/czyli największą to nic Ci to nie da,czyli tą - http://www.jackmotors.pl/old-timer/nakre...aign-id=14
Jest ona stosowana/nakręcana zapobiegawczo gdy cyl jest nowy.Redukcja musi wejść z dużym oporem.Ja mam bez kleju i przelatane 3000 km i nie polecam stosowania kleju gdyż potem jest problem z dokręceniem gdyby puszczało.Ale kupiłem redukcję najciaśniejszą czyli tą - http://www.jackmotors.pl/old-timer/nakre...aign-id=14 Dałem też podkładkę/uszczelkę miedzianą.Dokręcanie szło bardzo ciężko ale o to mi chodziło.Świadczyło to że gwint w redukcji ciasno nacina sobie w aluminium cyla a co za tym idzie nie będzie się odkręcać.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów dokręciłem redukcję i czynność tą powtórzyłem kilka razy/przez kilka dni.Oczywiście podczas dokręcania ruch był minimalny.Czasami 1-2 mm.Jak dotąd jest ok.Czasami coś podcieka ale tak mało że widać tylko ślad na kolanku świeży.Ale nie ma żadnego przedmuchu/nie wydostają się spaliny.Do dokręcania użyłem sporej dźwigni/siły.Bardzo ważne jest żeby nakręcić prosto i nie odkręcać.Chcą c odkręcić kolano,trzeba przytrzymać redukcję.Więc obyło się bez kleju i innych wynalazków.Gwint miałem zjechany prawie całkowicie i była tam redukcja ale za luźna.Jeśli ktoś ma jeszcze dosyć tyle gwintu to można spróbować wkręcić tą średnią redukcję.
24.10.2016, 19:06
tylko przy końcu chwyta mi ta największa redukcja
24.10.2016, 19:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.10.2016, 19:14 przez jaroslaw97.)
To kup tą najciaśniejszą i wtedy wkręć.Ja miałem gwint tylko na końcu a redukcja trzyma teraz bardzo dobrze.Gdy kupiłem sima to była redukcja ale ta największa i trzymało byle jak/puszczało a ta obecna siedzi ciasno.Nie sądziłem że się sprawdzi a jednak.Ciężko szło nakręcić ale teraz jest ok.Nowa redukcja natnie sobie w aluminium.A potem musisz dokręcić gdyby puszczało po zagrzaniu silnika.
|
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Jaki olej na docieranie mojego seta..a jaki po dotarciu? | lukix61 | 1 | 1,717 |
26.06.2014, 18:28 Ostatni post: bykuu93 |