Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakich świec używacie
Autor Wiadomość
Protege Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simek SR50
Dołączył: 17-06-2009
Liczba postów: 495
Reputacja: 2
Post: #31
RE: Jakich świec używacie
Isolator to dziadostwo... Biggrin Miałem to i cały czas przebicia były...

"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."
09.01.2010 17:43
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
sz4et0m Offline
spafak miesiąca
*


Pojazd: simsonS50
Dołączył: 15-03-2009
Liczba postów: 1,419
Reputacja: 10
Post: #32
RE: Jakich świec używacie
bo ty masz ujowy silnik Biggrin
09.01.2010 18:06
Szukaj Cytuj
Protege Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simek SR50
Dołączył: 17-06-2009
Liczba postów: 495
Reputacja: 2
Post: #33
RE: Jakich świec używacie
Ja, chciał byś. Założyłem starą święcę PAL [ona chyba była oryginalnie w Jawach] i chodzi jak marzenie!

"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."
09.01.2010 19:23
Szukaj Cytuj
Oskar Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: 60/5/3M vertex;)
Dołączył: 17-01-2010
Liczba postów: 75
Reputacja: 4
Post: #34
RE: Jakich świec używacie
NGK BR9HS czyli z serii R, szukajcie koniecznie Made in Japan, a nie francuskich i słoweńskich, które bardzo szybo się zużywająWink
17.01.2010 12:27
Szukaj Cytuj
Protege Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simek SR50
Dołączył: 17-06-2009
Liczba postów: 495
Reputacja: 2
Post: #35
RE: Jakich świec używacie
Ja w Nismo Primera 1.6 miałem i problemy były z tymi francami Xd .Po prostu szukajcie starych świec [opródż Iskr - mój tato miał je w MZ 250, WSK 125 i 175, Jawie 350 Ts itd i wszędzie były przebicia!], obojętnie jakie, najlepiej z jakiegoś motoru. Bo te co wy w sklepach kupujecie to MOŻE są dostosowane do 4T [ale to tylko moja teza] Biggrin I wogule z dupia**go materiału robione.

"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2010 18:32 przez Protege.)
18.01.2010 18:28
Szukaj Cytuj
DonElton Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 19-03-2009
Liczba postów: 1,012
Reputacja: 12
Post: #36
RE: Jakich świec używacie
Gracek a u mnie przeciwieństwo jest tego co piszesz.. wszystkie inne świece bosh ,ngk, isolator mają przebicie albo sie przegrzewają i iskra zanika.. =/ a na polskiej iskrze nigdy tak mi sie nie dzieje Wink

Elvis2am - 13-02-16:49 napisał(a):-- Ryj to twoja mama ma i ty jesteś dziecinom
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2010 19:56 przez DonElton.)
18.01.2010 19:55
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Szymq3 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 comfort
Dołączył: 28-12-2009
Liczba postów: 958
Reputacja: 18
Post: #37
RE: Jakich świec używacie
to dziwne bo u mnie iskra to gówno najlepszy według mnie bosch juz przejechałem grubo 1 k kilometrów i nic się nie dzieje
18.01.2010 22:58
Szukaj Cytuj
W3exe Offline
Tabori Tuning !
*


Pojazd: crs, gs550e
Dołączył: 22-03-2009
Liczba postów: 787
Reputacja: 22
Post: #38
RE: Jakich świec używacie
ja mam ngk samochodowa. chcieli mi założyć swiece z 3 "biegunami" ale go dusilo Biggrin

http://www.bikepics.com/members/w3exe
gg: 47665085
19.01.2010 13:41
Szukaj Cytuj
Protege Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simek SR50
Dołączył: 17-06-2009
Liczba postów: 495
Reputacja: 2
Post: #39
RE: Jakich świec używacie
Wszystko po prostu zależy od Simka, jeden "woli" NGK drugi Iskrę Biggrin A świeca MOŻE się różnie zachowywać na różnycho olejach 2t. Ale to tylko moja teza Biggrin

"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."
19.01.2010 18:06
Szukaj Cytuj
Szymq3 Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: S51 comfort
Dołączył: 28-12-2009
Liczba postów: 958
Reputacja: 18
Post: #40
RE: Jakich świec używacie
olej nie ma nic do rzeczy ; ]
21.01.2010 18:15
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info