Mianowicie zmieniam zapłon na DE po przykręceniu magneta ucina mi klin. Magneto wpasowane poprawnie na rowek i klin. Dokręcam mocno blokując magneto. Po pierwszym drugim kopnięciu ucina klin. Co jest nie tak? Może za słabo dokręcam? Magneto ma rowek który zaczyna się płytko a kończy głęboko. Klin wchodzi w magneto gdzieś ok 1cm. Zapłon kupiony rok temu od JM nowy. Mam zdjęcia, nie umiem tu wstawiać mogę podesłać na maila.
Proszę o pomoc.
Czy to prawda że po założeniu magneta na wał zakłada się podkładkę z takim dziubkiem a potem podkładkę sprężynową? W zestawie miałem tylko dwie podkładki sprężynowe.
Proszę o pomoc.
Czy to prawda że po założeniu magneta na wał zakłada się podkładkę z takim dziubkiem a potem podkładkę sprężynową? W zestawie miałem tylko dwie podkładki sprężynowe.