12.01.2019, 22:22
Pytanie o kosz sprzęgłowy.
Kosz zewnętrzny ma luz na boki co za tym idzie powstaje przerwa między zębatką wału korbowego a koszem. Z pewnością nie może być tam luzu. Sama tuleja ładnie jest spasowana na wałku sprzęgłowym.
Dlaczego jest tam zastosowana a nie łożysko. Kosz nie ma rowków po tarczach, wygląda na nowy. Rozwiązaniem problemu jest dobranie prawidłowo podkładek dystansowych, do kasowania luzu i wymiana tulei?
Jaka jest nominalna grubość tarcz sprzęgłowych i oczywiście minimalna również?
Gdzie kupujecie podkładki do kasowania luzów?
Będę również potrzebował podkładek regulacyjnych do wału korbowego i jaki tam powinien być luz?
Dziękuje z góry za odpowiedzi
Kosz zewnętrzny ma luz na boki co za tym idzie powstaje przerwa między zębatką wału korbowego a koszem. Z pewnością nie może być tam luzu. Sama tuleja ładnie jest spasowana na wałku sprzęgłowym.
Dlaczego jest tam zastosowana a nie łożysko. Kosz nie ma rowków po tarczach, wygląda na nowy. Rozwiązaniem problemu jest dobranie prawidłowo podkładek dystansowych, do kasowania luzu i wymiana tulei?
Jaka jest nominalna grubość tarcz sprzęgłowych i oczywiście minimalna również?
Gdzie kupujecie podkładki do kasowania luzów?
Będę również potrzebował podkładek regulacyjnych do wału korbowego i jaki tam powinien być luz?
Dziękuje z góry za odpowiedzi