Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Który z serii 16/19n1-11?
|
Autor |
Wiadomość |
simluczek
Nowy

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 28-10-2017
Liczba postów: 4
|
Który z serii 16/19n1-11?
Witam wszystkich,
Pytanie jak wiele innych - jaki gaznik?
Konkrety: Cylinder 50/4, wał pełny, Leon.
Mam Amala 18. Jednak Simson przeszło 5 lat stał, moja dorabiana uszczelka komory pływakowej rozpadła się, kupiłem papierową i przypomniałem sobie skąd wzieła się gumowa.
Tak czy siak chce go wymienić na coś nowszego i z większą dostepnością czesci, czyli coś z serii 16/19n1-11.
Kiedyś był BVF i koniec, a teraz rozumiem ze DPR oraz ZT Tuning to klony lub przeróbki BVF-a(MZA)?
Stąd pytanie co wybrać? BVF, DPR czy tez ZT?
|
|
23.05.2018 12:21 |
|
Podziękowania: |
|
Arek67
Aktywny

Pojazd: Simson s51
Dołączył: 05-01-2015
Liczba postów: 210
|
RE: Który z serii 16/19n1-11?
Ponoć gaźniki DPR i ZT Tuning to ta sama firma, niczym sie nie różnią, tylko ze producent DPR nie nakłada aż takich dużych marż na te gaźniki stąd cena dużo mniejsza..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.05.2018 10:47 przez Golibroda.)
|
|
24.05.2018 07:56 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: Który z serii 16/19n1-11?
Polecam DPR miałem już takie 3gaźniki naprawdę prosta regulacja.
|
|
24.05.2018 08:27 |
|
Podziękowania: |
|
Paul S.
Stały bywalec

Pojazd: s51 x3 & MZ TS
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 479
|
RE: Który z serii 16/19n1-11?
Posiadam obydwa gaźniki bvf nowy(mza) 19-n1/11 i DPR 19n1-11- są z innego stopu. Aluminium/ cynk ogólna zasada jest taka sama w gruncie rzeczy wymiary są te same. Jedyne różnice które zauwarzylem- iglice różnią się- i nawet w bvf między sobą (sprowadzone do pl i te niemieckie ((Rennenvergaser)). Co do dpr jest bardziej " wypolerowany" tłoczek.. inny oring na iglicy i trochę mniejsza sprężyna na regulacji obrotów z zewnątrz gaźnika. Dpr tańszy od ZT (ten sam produkt) więc go wziąłem i jest OK. Bvf tak samo dobry ale droższy. Pływaki są te same w bvf ,DPR,zt więc i ustawienie i awaryjnosc(niewielka) ta sama. No i różnią się oznaczeniem z zewnątrz:-D na bvf jest normalnie napisane 19n1-11 a na dpr/zt w każdej wersji rozmiaru pisze 16n1-11 (omijają niemieckie radykalne przepisy co do 50ccm)..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.05.2018 01:11 przez Paul S..)
|
|
27.05.2018 00:48 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości