Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LFK
Autor Wiadomość
Kerek Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 01-09-2016
Liczba postów: 135
Reputacja: 0
Post: #1
LFK
Siema! przymierzam się do zakupu zapłonu LFK z JM. Czytając przeróżne komentarze itd na niektórych grupach na fb przeczytałem o problemach z tym zapłonem, o zgubnej iskrze itd
Jak to jest w praktyce? Zapłon jest ciężki w wyregulowaniu? Czy ogólnie możecie go polecić?
Prosiłbym o pomoc osób ,które mają takowy zapłon Biggrin
Pozdrawiam Biggrin
08.01.2017 20:17
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Pawelek01 Offline
Zaawansowany
*


Pojazd: simson 80/4/3 :D
Dołączył: 04-11-2015
Liczba postów: 1,426
Reputacja: 59
Post: #2
RE: LFK
Też jestem na grupach na FB i to jest dramat podpinają kable na odwród, palą regle i się dziwią czemu nie działa, zapłon jest tak samo prosty jak elektronik w regulaci wystarczy stroboskiop i 20min pracy Biggrin Ja sobie chwale po momimo tego że kupowałem już 2 startor
08.01.2017 20:29
Szukaj Cytuj
jaro5 Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 24-04-2015
Liczba postów: 3,190
Reputacja: 93
Post: #3
RE: LFK
Jak ktoś zamiast głowy ma coś m rodzaju przecinaka to najlepszy zapłon spie***y.
Zapłon LFK jest to zamiennik DE i jest bardzo prosty w regulacji i po tym już bez obsługowy.

pomiar mocy hamownia 70/6m https://www.youtube.com/watch?v=T680V705TWU
drag race https://www.youtube.com/watch?v=M2HFExKamVw
Simson enduro temat; http://simsony.info/Thread-Simson-S51-en...eaktywacja
Motorynka temat; http://simsony.info/Thread-Projekt-z-sil...ek-by-jaro
08.01.2017 20:34
Szukaj Cytuj
robigtaa Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 15-11-2014
Liczba postów: 644
Reputacja: 6
Post: #4
RE: LFK
Kiedyś były partie z wadliwymi cewkomodułami ale teraz jest już gid Biggrin
Bierz smiało! Tylko dwie podkładki sprężynujące pod nakrętke daj żeby klinów nie cięło Biggrin

70/4
BLACK RACING 2P [ZT-Tuning 2P (*)]
LFK
Fi32 z bulwą
FEZ SUM 21
I wiele innych Biggrin
YT: https://www.youtube.com/user/Robigtaa
Moj fp: https://www.facebook.com/SimsonS51Enduro...=bookmarks
08.01.2017 21:05
WWW Szukaj Cytuj
duży Offline
Aktywny
*


Pojazd: SR50, S51, ETZ
Dołączył: 04-04-2015
Liczba postów: 193
Reputacja: 5
Post: #5
RE: LFK
Na tych grupach na Fb w większości wypowiadają sie dzieciaki w wieku 12-14 lat, które mają małe pojęcie o Simsonach. Od siebie polecam ten zapłon, zero problemów od pierwszej regulacji.
08.01.2017 21:14
Szukaj Cytuj
Golibroda Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51E/ WSK125
Dołączył: 04-10-2012
Liczba postów: 817
Reputacja: 34
Post: #6
RE: LFK
Również polecam, ja akurat kupiłem wtedy gdy była wadliwa partia z tymi cewkomodułami. Od kiedy wadliwy został wymieniony od tamtego czasu się nie dotknąłem do moto(5000km).

Chcesz napisać post/wątek? Najpierw zastanów się i dopiero pisz- ułatwisz zrozumienie posta innym użytkownikom, a no i nie znajomość regulaminu szkodzi Biggrin
08.01.2017 22:16
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Adrianovsky Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 05-09-2015
Liczba postów: 434
Reputacja: 6
Post: #7
RE: LFK
Miałem u siebie LFK i polecam, zapłon bezobsługowy jeżeli dobrze ustawisz + polecam w podstawce wyciąć dziurę na przewody i być pewien, że ich nie zerwie, normalnie ciężko je zerwać ale mi się albo trytka zsunęła albo nie wiem co, po prostu wyrwało mi magneto kable Biggrin

Ogółem stosunek jakości do ceny 11/10

Podłączenie kabli od razu żeby nie było pytań od góry leci tak (kostke obcinamy)
Gaszenie ze stacyjki/przycisku czego tam chcesz
Bianco czyli Biały
Rosso czyli Czerwony
Verde czyli zielony
Żółty Kabel podłączamy pod lewy dolny pin w regulatorze i mostkujemy go z prawym górnym
Na górze po lewo aku po bezpieczniku na dole po prawo masa
Kabel WN polecam podłączać wg. tutorialu Mirka z forum http://simsony.info/Thread-Kabel-wysokie...-zalozenie

Jeżeli nie masz czym przytrzymać magneta polecam klucz do filtra oleju, nakrętka na wał pasuje pod LFK z motorynki, ma węższe ścianki.

Wypisałem Ci chyba wszystkie moje bolączki i porady jakie zaobserwowałem przy LFK


Pomogłem? Kliknij rep + Smile

Aktualnie brak motto Sad
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.01.2017 14:22 przez Adrianovsky.)
09.01.2017 14:16
Szukaj Cytuj
Kerek Offline
Aktywny
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 01-09-2016
Liczba postów: 135
Reputacja: 0
Post: #8
RE: LFK
Dzięki wielkie Smile myślę,że dam radę z takim zapłonem. Osobiście sam zrobiłem sobie cdi do wsk 175 na przewijanej cewce i wirniku z Royala to dam rade Biggrin
czemu kostkę obcinamy?
gdzie umieścić regulator i cewkomoduł?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.01.2017 16:12 przez Kerek.)
09.01.2017 16:03
Szukaj Cytuj
Golibroda Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51E/ WSK125
Dołączył: 04-10-2012
Liczba postów: 817
Reputacja: 34
Post: #9
RE: LFK
Ponieważ ta kostka jest innego typu, najlepiej zrobić na konektorki. Cewkomoduł oraz regulator do schowka. Ja mam to schowane w filtrze powietrza (filtr mam gąbkowy). Obojętne jest gdzie to schowasz.

Chcesz napisać post/wątek? Najpierw zastanów się i dopiero pisz- ułatwisz zrozumienie posta innym użytkownikom, a no i nie znajomość regulaminu szkodzi Biggrin
09.01.2017 19:06
Szukaj Cytuj
qpqp Offline
Początkujący
*


Pojazd: S51; Sr50
Dołączył: 18-09-2016
Liczba postów: 26
Reputacja: 1
Post: #10
RE: LFK
Regulator ja dałem w miejsce starego, tzn: za stacyjką. A moduł nad aku na zipku narazie wisi Biggrin
09.01.2017 20:12
Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info