Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LFK z JM
Autor Wiadomość
Kajinami Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson Sr50 b4
Dołączył: 11-07-2018
Liczba postów: 20
Reputacja: 0
Post: #1
LFK z JM
Takie pytanie, czy zaplon LFK z Jm jest tylko do serii tak jak pisza czy to tylko marketingowy belkot by nakrecic ludzi na DE, Chciałbym zmienic stary zaplon platynkowy na cos dzisiejszego. Jesli chodzi o graty w simku to 60/4 i fi32, cylinder za niedlugo bedzie przerabiany na 60/4/3 i czy warto pchac sie w LFK czy dolozyc do DE.

[Obrazek: 71798198_2660840953955477_33466904689676...e=5E54F70F]
16.11.2019 18:14
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 943
Reputacja: 10
Post: #2
RE: LFK z JM
DE chyba jest bardziej "precyzyjne", choć przyznam, że osobiście mam LFK i znam kilka simków z tym zapłonem i nic się nie dzieje. Raz ustawione chodzą już ponad 5 lat
16.11.2019 20:40
Szukaj Cytuj
Kajinami Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson Sr50 b4
Dołączył: 11-07-2018
Liczba postów: 20
Reputacja: 0
Post: #3
RE: LFK z JM
Mowisz precyzyjne?, czy z LFK sa problemy z ustawieniem wlasciwego wyprzedzenia zaplonu czy ogolniej wiecej zabawy jest?
16.11.2019 20:50
Szukaj Cytuj
Golibroda Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51E/ WSK125
Dołączył: 04-10-2012
Liczba postów: 819
Reputacja: 35
Post: #4
RE: LFK z JM
Moim zdaniem oba nadają się równie dobrze co do wysilonych jak i spojonych zestawów. To, że lfk jest do seryjnych silników to uważam za wciskanie kitu. Testowałem na jednym silniku i lfk i de. Oba tak samo się wkręcały, reagowały na gaz, dawały te same osiągi. Zauważyłem jedynie, że silnik na lfk musi mieć większe obroty na biegu jałowym niż na de.

Chcesz napisać post/wątek? Najpierw zastanów się i dopiero pisz- ułatwisz zrozumienie posta innym użytkownikom, a no i nie znajomość regulaminu szkodzi Biggrin
16.11.2019 22:27
Szukaj Cytuj
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 943
Reputacja: 10
Post: #5
RE: LFK z JM
Problemu z ustawieniem zapłonu nie ma, ale tak jak pisze Golibroda: lfk musi mieć większe obroty biegu jałowego, bo inaczej gaśnie, ale ogólnie im lżejsze koło zamachowe tym obroty biegu jałowego będą większe
17.11.2019 09:29
Szukaj Cytuj
Kajinami Offline
Początkujący
*


Pojazd: Simson Sr50 b4
Dołączył: 11-07-2018
Liczba postów: 20
Reputacja: 0
Post: #6
RE: LFK z JM
Troche wieksze obroty to w sumie kosmetyka. Mam jeszcze inne pytanie niezwiazane z tematem duzy bedzie przeskok mocy po zmianie z fi32 na rzt sp enduro 2011. Simek jest jezdzony w terenie a cylinder jest strojony na plus minus 8500 rpm. Jezdze na oryginalnych przelozeniach z tym ze po zalozeniu opony 3,50x16 obwod kola zwiekszyl sie z 175cm na 190cm i na 4 biegu ma malo sily by ciagnac.
17.11.2019 13:26
Szukaj Cytuj
R E K L A M A


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info