Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mały turystyk
Autor Wiadomość
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Suzuki GS500E
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 589
Reputacja: 15
Post: #1
Mały turystyk
Więc tak jeszcze w tym roku kupuje simka i będę robił na typowego poczciwego DDR-a.
I chciałbym trochę podyskutować na temat "idealnego sprzętu" w trasy bo mam na nim zamiar trzaskać kilometry w weekendy i co nie co publikować na forum z moich wyjazdów.
Mam już gotowe kartery DDR idealny stan, skrzynie 4b DDR, sprzęgło i koszyk S51 DDR i oczywiście Tłok DDR na 1 szlif z pierścieniami(Nie używane) i cylinder 50cc 1 szlif(stan idealny). Zakupiłem części od takiego dziadka wszystko nowe z lat 88/90 kupował na zapas jak on to powiedział Biggrin nie były używane wszystko leżało w garażu aż ja odkupiłem od niego te części. Cylinder oddałem do Jackmotors na fazowanie okien żeby wiadomo pierścienie tak nie dzwoniły przezorny ubezpieczony.
Chcę żeby simson był wytrzymały bez żadnych tuuningów ale tak poczytałem sobie na temat tych wysokości okien na forum i tu rodzi się moje pytanie czy coś mogę poprawić w moim cylindrze żeby ciut lepiej było ale nie kosztem niższej wytrzymałości ?

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
19.08.2018 15:59
Szukaj
R E K L A M A
Paul S. Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51 x3 & MZes250
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 385
Reputacja: 11
Post: #2
RE: Mały turystyk
Możesz podwyższyć lekko okno wydechowe na półokrągło (1 do 2 mm max) a następnie sfazowac. Da to trochę więcej mocy w wyższych partiach obrotów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.08.2018 07:04 przez Paul S..)
20.08.2018 07:00
Szukaj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Suzuki GS500E
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 589
Reputacja: 15
Post: #3
RE: Mały turystyk
Ale nie obniży to mocy w dolnych partiach ?
I w żaden sposób nie zmienia wytrzymałości silnika ?

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
20.08.2018 07:39
Szukaj
Paul S. Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51 x3 & MZes250
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 385
Reputacja: 11
Post: #4
RE: Mały turystyk
Nie powinno jeżeli tylko trochę podpiłujesz. Różnica będzie odczuwalna
21.08.2018 12:20
Szukaj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Suzuki GS500E
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 589
Reputacja: 15
Post: #5
RE: Mały turystyk
okej, czyli sam wydechowy zrobić, ssącego nie ruszać ?

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
21.08.2018 12:30
Szukaj
Paul S. Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51 x3 & MZes250
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 385
Reputacja: 11
Post: #6
RE: Mały turystyk
Ja u siebie sam wydechowy robiłem. I jest różnica. Zrób na półokrągło ładnie wygładź. Wystarczy ten 1lub 2mm spiłować
21.08.2018 16:37
Szukaj
R E K L A M A
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Suzuki GS500E
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 589
Reputacja: 15
Post: #7
RE: Mały turystyk
Okej dzięki za info, sam jeszcze tego nie robiłem więc najprawdopodobniej oddam do jackmotors jeśli się tym zajmuję.

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
21.08.2018 18:46
Szukaj
Paul S. Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: s51 x3 & MZes250
Dołączył: 13-01-2017
Liczba postów: 385
Reputacja: 11
Post: #8
RE: Mały turystyk
Tylko żeby za dużo nie spiłowali. Możesz zrobić samemu- pilnik okrągły i półokrągły takie żeby weszły w kanał wydechowy wkładasz szmate w tuleje cylindra żeby nic nie porysować/ uderzyć pilnikiem w ściankę tuleji i piłujesz
21.08.2018 22:00
Szukaj
Diablo Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Suzuki GS500E
Dołączył: 13-08-2009
Liczba postów: 589
Reputacja: 15
Post: #9
RE: Mały turystyk
W takim razie dzięki, i temat do zamknięcia.

Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.



Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje Biggrin
22.08.2018 08:32
Szukaj


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  S51. Mały gaźnik a FI 32.Będzie ok? jaroslaw97 12 2,124 25.04.2017 10:10
Ostatni post: arturwietnam
  Mały opór impulsatora godzix 9 2,129 16.04.2016 12:59
Ostatni post: godzix
  Wielokanałowy turystyk Jaagi 8 2,336 26.01.2014 23:01
Ostatni post: Jaagi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info