03.08.2015, 14:29
Cześć. Kilka dni temu kupiłem simsona s51. Chciałbym zmodyfikować silnik. Co byście mi polecili zrobić. Cena nie gra roli.
03.08.2015, 14:29
Cześć. Kilka dni temu kupiłem simsona s51. Chciałbym zmodyfikować silnik. Co byście mi polecili zrobić. Cena nie gra roli.
03.08.2015, 14:40
Było tyle na tym forum napisane że wystarczy czytać.
03.08.2015, 15:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 18:35 przez Enduro.s70.)
-szlif
-przeróbka cylindra na np.60/4/3 ,50/4 itp. -przeróbka silnika na 70ccm lub 80ccm (będziesz musiał rozwiercić kartery i wymienić wał,kosz sprzęgłowy,cylinder,głowice) Polecam jeszcze : -wymienić łożyska -wymienić simeringi -wymienić pierścienie -sprawdzić czy wał niema luzów -wymienić wszystkie uszczelki Wszystko zależy od Ciebie ,czy chcesz zrobić gruntowny remont czy nie,jak chcesz przerobić silnik itp. Nikt Ci w tym nie pomoże. My możemy tylko doradzić lub jak się zdecydujesz na coś napisać co i jak zrobić.
A żeby uzyskać coś takiego ?
https://www.youtube.com/watch?v=aBfJcEuXq5Y Są gdzie do kupienia gotowe zestawy ?
03.08.2015, 16:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 18:37 przez Enduro.s70.)
Co do filmiku to chyba nie wiesz ile cię to wyniesie.
1.Tu masz większy zestaw na niemieckiej stronie: http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei...-306-14381 290 € = ok.1189zł +do tego wał+łożyska+spawak+modyfikacje karterów+simeringi+zapłon i nie wiem czy byś brał gaźnik dellorto 2.Możesz nadspawać kartery pod cylinder mtx 3.Możesz zlecić to jakiemuś majstrowi,ale cena też nie będzie niska
03.08.2015, 17:46
Chcę sam się Tym zająć. Mam trochę pojęcia na temat silników 2t. To ma być projekt na zimę.
Przecież napisałem, że cena nie gra roli, nawet jak by to wszystko miało kosztować 3-4k
03.08.2015, 19:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 18:34 przez Enduro.s70.)
no ok.To powodzenia
03.08.2015, 20:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 18:33 przez Enduro.s70.)
Trzeba mieć pojęcie,ale i maszyny
03.08.2015, 20:57
(03.08.2015, 20:34 )JarosPL napisał(a): Taki cylinder stworzyć to nie trzeba mieć trochę pojęcia o 2t trzeba mieć w ch** pojęcia I do tego lata doświadczenia Kilka lat temu miałem jawe mustang i bawiłem się modyfikując ją. Trochę mi teraz tego brakuje, wiec postanowiłem się pobawić simsonem s51. Moja jawa miała ostatecznie ponad 8hp i kręciła się do prawie 9k. Sam ją przerabiałem. Poszło około 10 cilindrów, do tego robiłem autorskie głowicie. To taka moja mała znajomość silników 2t ;p. Mam braciaka który pracuje na cnc, także cały projekt jawy był obrabiany na frezarkach.
03.08.2015, 21:26
W takim razie jak masz cnc to rób 105 lc takie jak miał james. Lub jakieś 105/5/2/2m wyjdzie cię dość tanio jedynie tuleje nową i ewentualnie możesz komuś dać tuleje do obróbki.
83/5/3m
03.08.2015, 22:39
Muszę dobrze się wgłębić w temat zanim zacznę kupować graty. Myślę, że projekt będzie fajny, na pewno będzie wyjątkowy. Możecie podpowiedzieć mi jeszcze, jakie firmy robią konkretne graty do simsonów, tzn chodzi o materiał i wykonanie.
04.08.2015, 23:17
Czego nie? Bynajmniej kosmicznych temperatur nie będzie łapał.
85/5/1/2m by resonanse garage
wossner dellorto phbg 28 LFK 4b
05.08.2015, 21:35
Ja jak bym miał dojścia do CNC + dobrego spawacza to tylko LC takie jak miał James.
Zrobisz jakiegoś rezonatora typu 110/5/2/2m na AC i co ci z tego jak będzie ciężko tym jeździć bo będzie się aż gotowało z silnika. A jak byś zrobił dobrze przemyślany LC np. 83/5/2m jak miał Robert97 na tłoku wossner taki silnik dobrze uszczelniony będzie bił kilometry a takie byle 83/5/3m ani 1000km nawet na WOSSNERZE i jest po tłoku i tutaj prawie zawsze powodem zatarcia jest temperatura.
83/5/3m
06.08.2015, 16:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.08.2015, 14:59 przez GenerałDimitrov.)
Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem Konkretnego bb 105AC to zapraszam na priv :salut:
Ooo, A ja bym powiedział że bardzo dużo doświadczenia trzeba,budowa BB pochłania ogromne ilosci prac, wszytko musisz mieć dopasowane idealnie inaczej możesz tego nie robić bo nie będzie jezdzić. I jeśli nie masz ogromnej wiedzy na temat budowy silnika plus 2t to nawet nie próbuj bo szkoda czasu , pieniędzy i nerwów. Dostęp do frezarki to jest nic. i tak większość musisz obrobić ręcznie, |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Modyfikacja cylindra | iksdelelel | 7 | 2,450 |
02.02.2020, 01:18 Ostatni post: Paul S. |