16.12.2009, 19:33
Siemanko Simsona kupiłem jakieś 3 lata temu w w kwietniu czy maju za 1500zł i wyglądał on tak
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,245966')
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,245965')
Simson na początku chodził lux tylko że na wyższych obrotach pierścionki grały. Po tygodniu była zrobiona cała elektryka od nowa bo połowa cewek była 12v a połowa 6v nie było ładowania stopu itp. Gdy już zrobiłem elektryke pewnego dnia oderwało mi sie kolanko od cylindra wyszło na to że jest zerwany gwint i ten cylinder już troszke dzwonił więc razem z tatą pojechalismy kupić nowy cylinder ALMOT 50/2 do tego tłoczek mza. No i na tym zestawie przejeździłem do następnych wakacji. W 2007r przed wakacjami zaczeły biegi wyskakiwać, że jeszcze sie nie znałem za bardzo na silnikach to simka zaprowadziłem do wójka
który zrobił silnik i przy okazjaki kapitalny remont łożyska wał wybieraki itp. No i przejeździłem cały rok 2007 moim almot pałerem. Był to wtedy najszybszy sim w okręgu jakieś 50km ode mnie 60/2 i nawet jeden 70/2 nie dał rady. W 2008r w wakacje gość niedaleko mnie zrobił sobie 60/5/M w swoim simie znaczy cylindra sam nie robił tylko kupił ja nie wierzyłem wtedy w zdolność tych kanałów i sie z nim ścignełem i mnie ośmieszył wtedy zachciało mi sie membrany. No to znalazłem typa co robi membrany w simkach i zamówiłem u niego membrane am6 kostke pod nią i króciec i zaczełem zabawe z moim almotem przerobiłem go na 50/4/M był to mój pierwszy cylinder więcj szałowy nie był ale jakoś to jeździło.
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,490762')
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,490761')
http://www.bikepics.com/pictures/1721601/
To już rok 2009
Nie wyglądał on za ładnie ale na spawaku i 19n1 na 16z miałem nim na 2b przy skrzyni 4b lekko ponad 65km/h mieżone jakimś skuterem ale nie z markietu dalej nie było mieżone bo kibelek miał licznik do 60.
A w tym czasie jeszcze simek przeszedł malowanko na niebieski lakier zmiana amorków na regulowane od mz
http://www.bikepics.com/pictures/1721600/
http://www.bikepics.com/pictures/1745195/
Tak wygląda po malowanku.
Pewnie bym nadal na tym jeździł gdyby nie padł mi listek membrany.
Pare dni po awari zakupiłem dwa cylinderki jeden to był RZT zatarty którym pojeździłem z tydzień i DDR do szlifu
Tego DDRa właśnie przerobiłem na TT które teraz ma scooty u siebie
http://www.bikepics.com/pictures/1797684/
http://www.bikepics.com/pictures/1797689/
http://www.bikepics.com/pictures/1797693/
Na tym cylindrze i gaźniku 16n3-4 z org dyszą + cyl był jeszcze nie dotarty pojechałem na zlot do nowego Dworu Mazowieckiego ogólnie w jeden dzień przejechałem ponad 300km. Po powrocie do domu doszedł do mnie gaźnik podróba dellorto i wtedy zaczeło sie zapierdalanie troche skatowałem simka na tym cylindrze kapcia paliłem dość często. I pewnego dnia przeglądając jedno forum zobaczyłem okazje do kupienia kartery przerobione pod 90ccm i do tego cylinder almot 80/2 po szlifie na 85ccm z głowicą bez tłoka za 230zł Gość co to miał to mieszkał ode mnie 40km więc dowiózł mi za 10zł te graty i teraz tak kompletuje mojego simka. Został do kupienia tylko tłok i przerobienie cylindra
łożyska już są skf
wał s70 bez wypełniaczy ostatnio kniaź sie pomylił i wysłał s51 z wypełniaczami
Teraz może troche o tym 85ccm będzie to dość wysoko strojone wydech 25-25.5 płuki 34-34.5 ssący na maxa w dół i 1mm w góre i na boki lekko. Wał będzie mza s70 bez wypełniaczy wypełniacze sam dorobie tłok od hondy mtx gaźnik narazie podróba dellorto 21mm albo od mz etz 150 bvf 24mm skrzynia 4b sprzęgło org z podwójnym dociskiem zapłon narazie platyniaż na koniec sie nad czymś innym pomyśli tłumik spawak z kolankem rozszerzającym No i to chyba na tyle tu jeszcze jakieś zdjęcia będe tu pisał na bierząco jak tylko coś sie ruszy
http://www.bikepics.com/members/szymbor/88s51/
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,245966')
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,245965')
Simson na początku chodził lux tylko że na wyższych obrotach pierścionki grały. Po tygodniu była zrobiona cała elektryka od nowa bo połowa cewek była 12v a połowa 6v nie było ładowania stopu itp. Gdy już zrobiłem elektryke pewnego dnia oderwało mi sie kolanko od cylindra wyszło na to że jest zerwany gwint i ten cylinder już troszke dzwonił więc razem z tatą pojechalismy kupić nowy cylinder ALMOT 50/2 do tego tłoczek mza. No i na tym zestawie przejeździłem do następnych wakacji. W 2007r przed wakacjami zaczeły biegi wyskakiwać, że jeszcze sie nie znałem za bardzo na silnikach to simka zaprowadziłem do wójka
który zrobił silnik i przy okazjaki kapitalny remont łożyska wał wybieraki itp. No i przejeździłem cały rok 2007 moim almot pałerem. Był to wtedy najszybszy sim w okręgu jakieś 50km ode mnie 60/2 i nawet jeden 70/2 nie dał rady. W 2008r w wakacje gość niedaleko mnie zrobił sobie 60/5/M w swoim simie znaczy cylindra sam nie robił tylko kupił ja nie wierzyłem wtedy w zdolność tych kanałów i sie z nim ścignełem i mnie ośmieszył wtedy zachciało mi sie membrany. No to znalazłem typa co robi membrany w simkach i zamówiłem u niego membrane am6 kostke pod nią i króciec i zaczełem zabawe z moim almotem przerobiłem go na 50/4/M był to mój pierwszy cylinder więcj szałowy nie był ale jakoś to jeździło.
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,490762')
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims...47,490761')
http://www.bikepics.com/pictures/1721601/
To już rok 2009
Nie wyglądał on za ładnie ale na spawaku i 19n1 na 16z miałem nim na 2b przy skrzyni 4b lekko ponad 65km/h mieżone jakimś skuterem ale nie z markietu dalej nie było mieżone bo kibelek miał licznik do 60.
A w tym czasie jeszcze simek przeszedł malowanko na niebieski lakier zmiana amorków na regulowane od mz
http://www.bikepics.com/pictures/1721600/
http://www.bikepics.com/pictures/1745195/
Tak wygląda po malowanku.
Pewnie bym nadal na tym jeździł gdyby nie padł mi listek membrany.
Pare dni po awari zakupiłem dwa cylinderki jeden to był RZT zatarty którym pojeździłem z tydzień i DDR do szlifu
Tego DDRa właśnie przerobiłem na TT które teraz ma scooty u siebie
http://www.bikepics.com/pictures/1797684/
http://www.bikepics.com/pictures/1797689/
http://www.bikepics.com/pictures/1797693/
Na tym cylindrze i gaźniku 16n3-4 z org dyszą + cyl był jeszcze nie dotarty pojechałem na zlot do nowego Dworu Mazowieckiego ogólnie w jeden dzień przejechałem ponad 300km. Po powrocie do domu doszedł do mnie gaźnik podróba dellorto i wtedy zaczeło sie zapierdalanie troche skatowałem simka na tym cylindrze kapcia paliłem dość często. I pewnego dnia przeglądając jedno forum zobaczyłem okazje do kupienia kartery przerobione pod 90ccm i do tego cylinder almot 80/2 po szlifie na 85ccm z głowicą bez tłoka za 230zł Gość co to miał to mieszkał ode mnie 40km więc dowiózł mi za 10zł te graty i teraz tak kompletuje mojego simka. Został do kupienia tylko tłok i przerobienie cylindra
łożyska już są skf
wał s70 bez wypełniaczy ostatnio kniaź sie pomylił i wysłał s51 z wypełniaczami
Teraz może troche o tym 85ccm będzie to dość wysoko strojone wydech 25-25.5 płuki 34-34.5 ssący na maxa w dół i 1mm w góre i na boki lekko. Wał będzie mza s70 bez wypełniaczy wypełniacze sam dorobie tłok od hondy mtx gaźnik narazie podróba dellorto 21mm albo od mz etz 150 bvf 24mm skrzynia 4b sprzęgło org z podwójnym dociskiem zapłon narazie platyniaż na koniec sie nad czymś innym pomyśli tłumik spawak z kolankem rozszerzającym No i to chyba na tyle tu jeszcze jakieś zdjęcia będe tu pisał na bierząco jak tylko coś sie ruszy
http://www.bikepics.com/members/szymbor/88s51/