01.03.2015, 00:39
Tak więc z racji tego że od kąt skończyłem gimnazjum jakoś przestawiło mi się w głowie. To postanowiłem stworzyć nowy projekt sima. Ogólnie budżet ucznia technikum jest ograniczony ale wszystko co tylko dam radę zrobię sam.
Chciałbym aby Simsonek wyglądał. Taki Fajny odświeżony DDRek. Ogólnie jeśli będziecie śledzić ten temat wszystkiego się dowiecie
Stary temat można usunąć ponieważ zrobił mi się tam syf a lubię porządek
Co do silnika...
Silnik był remontowany we wrześniu 2014. Części które wymieniłem:
-Wał MZA S70 bez wypełniaczy
-Cylinder 70/2 z tłokiem "DDR" 45.46
-Łożyska na całym silniku FAG c3
-Kosz sprzęgła MZA s51
-Zębatka 17z MZA
-Cały kompletny wkład sprzęgła DDR
-Popychacze utwardzane JMP
-Uszczelki i simeringi
-Śruby Imbusowe
-Wszystkie podkładki/dystanse
-Dźwignię sprzęgła
-Wałek garbaty
-Automat zmiany biegów
-Wahadełko
-Wałek zębatki zdawczej
-Wałek kosza sprzęgłowego
-Wszystkie segery
-Cewka zapłonowa
-Kowadełko i młoteczek
-Pływak/dysza
Wyszło jakoś wtedy 1300 z groszami
Tak Wyglądał silnik:
W grudniu wpadł nowy zapłon LFK z JM i używany BING 18 + H4 w ORG klosz.
Był także incydent z policją (zabrany dowód) więc kupiłem dwie nowe oponki, dętkę i łożyska do koła. Z przodu wymieniłem a 2 na zapas do tyłu.
I tak jeździłem do 26 lutego 2015. W między czasie było jeszcze USD ale jakoś nie pasowały mi te chińskie części w Simosnie więc je sprzedałem. I stało się to:
Tuleja nie ucierpiała, obędzie się bez szlifowania, Uff...
Wiec wyjąłem silnik na stół:
Nie mogę dostać tłoka więc zacząłem sobie małe czyszczenie:
Plany na kilka najbliższych dni to dokończyć silniczek, wyczyścić bynajmniej tak jak dekiel zapłonu całość i poskładać górę. Jutro zamówię paczkę z JM, Gaźnik już kupiłem, w środę ma być u mnie. Jak myślicie jaki to będzie gaźniczek ??
Chciałbym aby Simsonek wyglądał. Taki Fajny odświeżony DDRek. Ogólnie jeśli będziecie śledzić ten temat wszystkiego się dowiecie
Stary temat można usunąć ponieważ zrobił mi się tam syf a lubię porządek
Co do silnika...
Silnik był remontowany we wrześniu 2014. Części które wymieniłem:
-Wał MZA S70 bez wypełniaczy
-Cylinder 70/2 z tłokiem "DDR" 45.46
-Łożyska na całym silniku FAG c3
-Kosz sprzęgła MZA s51
-Zębatka 17z MZA
-Cały kompletny wkład sprzęgła DDR
-Popychacze utwardzane JMP
-Uszczelki i simeringi
-Śruby Imbusowe
-Wszystkie podkładki/dystanse
-Dźwignię sprzęgła
-Wałek garbaty
-Automat zmiany biegów
-Wahadełko
-Wałek zębatki zdawczej
-Wałek kosza sprzęgłowego
-Wszystkie segery
-Cewka zapłonowa
-Kowadełko i młoteczek
-Pływak/dysza
Wyszło jakoś wtedy 1300 z groszami
Tak Wyglądał silnik:
W grudniu wpadł nowy zapłon LFK z JM i używany BING 18 + H4 w ORG klosz.
Był także incydent z policją (zabrany dowód) więc kupiłem dwie nowe oponki, dętkę i łożyska do koła. Z przodu wymieniłem a 2 na zapas do tyłu.
I tak jeździłem do 26 lutego 2015. W między czasie było jeszcze USD ale jakoś nie pasowały mi te chińskie części w Simosnie więc je sprzedałem. I stało się to:
Tuleja nie ucierpiała, obędzie się bez szlifowania, Uff...
Wiec wyjąłem silnik na stół:
Nie mogę dostać tłoka więc zacząłem sobie małe czyszczenie:
Plany na kilka najbliższych dni to dokończyć silniczek, wyczyścić bynajmniej tak jak dekiel zapłonu całość i poskładać górę. Jutro zamówię paczkę z JM, Gaźnik już kupiłem, w środę ma być u mnie. Jak myślicie jaki to będzie gaźniczek ??