Pasowałoby coś napisać, a więc piszę
Do podgięcia siedzenia będą potrzebne:
- klucz 10 (będzie potrzebny nasadowy i oczkowy)
- Szlifierka kątowa
- Spawarka
- 20min. Wolnego czasu i szczere chęci
A więc tak, siedzenie wbrew pozorom podgina się banalnie prosto.
Zaczynamy od zdjęcia siedzenia, do tego będzie Nam potrzebny klucz 10 oczkowy, odkręcamy dwie śruby znajdujące się z tyłu siedzenia oraz jedno pod siedzeniem do czego potrzebujemy klucza nasadowego, aby ułatwić sobie jego zdjęcie.
Następnie po zdjęciu siedzenia zabezpieczamy kable biegnące wzdłuż ramy (zwykle są z lewej strony, oczywiście od wewnętrznej), aby ich nie przeciąć, a później nie spalić podczas spawania.
,,Odpalamy” kątówkę i tniemy ramę ok. 1-2cm od tej blachy, która trzyma tylne amortyzatory. Oczywiście tniemy do połowy grubości rury (patrz zdjęcie niżej)
Ciut słaba jakość, bo zdjęcie robione ,,na szybko”,
Następnie podginamy (wedle uznania, oczywiście) będzie do tego potrzebna siła, no chyba, że ktoś użyje czegoś innego, ale wątpię. Po podgięciu spawamy, szlifujemy nadmiar spawu i najlepiej od razu pomalować spaw, aby nie zardzewiał. Czekamy, aż wszystko ostygnie i wyschnie farba, no chyba, że ktoś nie pomaluje to omija to czekanie aż farba wyschnie. Podginanie ramy za nami, jeszcze podgięcie siedzenia będziemy potrzebować do tego futrynę lub wysoki próg, kładziemy odpowiednio kanapę stajemy na nim w miejscu, w którym ma być zgięte i już. Siedzenie zagięte. Zakładamy siedzenie i podziwiamy efekty pracy trwającej około 20 minut.
Tutorial jest mojego autorstwa Nie został skopiowany z żadnego innego forum, a tym bardziej z s.net.
Do podgięcia siedzenia będą potrzebne:
- klucz 10 (będzie potrzebny nasadowy i oczkowy)
- Szlifierka kątowa
- Spawarka
- 20min. Wolnego czasu i szczere chęci
A więc tak, siedzenie wbrew pozorom podgina się banalnie prosto.
Zaczynamy od zdjęcia siedzenia, do tego będzie Nam potrzebny klucz 10 oczkowy, odkręcamy dwie śruby znajdujące się z tyłu siedzenia oraz jedno pod siedzeniem do czego potrzebujemy klucza nasadowego, aby ułatwić sobie jego zdjęcie.
Następnie po zdjęciu siedzenia zabezpieczamy kable biegnące wzdłuż ramy (zwykle są z lewej strony, oczywiście od wewnętrznej), aby ich nie przeciąć, a później nie spalić podczas spawania.
,,Odpalamy” kątówkę i tniemy ramę ok. 1-2cm od tej blachy, która trzyma tylne amortyzatory. Oczywiście tniemy do połowy grubości rury (patrz zdjęcie niżej)
Ciut słaba jakość, bo zdjęcie robione ,,na szybko”,
Następnie podginamy (wedle uznania, oczywiście) będzie do tego potrzebna siła, no chyba, że ktoś użyje czegoś innego, ale wątpię. Po podgięciu spawamy, szlifujemy nadmiar spawu i najlepiej od razu pomalować spaw, aby nie zardzewiał. Czekamy, aż wszystko ostygnie i wyschnie farba, no chyba, że ktoś nie pomaluje to omija to czekanie aż farba wyschnie. Podginanie ramy za nami, jeszcze podgięcie siedzenia będziemy potrzebować do tego futrynę lub wysoki próg, kładziemy odpowiednio kanapę stajemy na nim w miejscu, w którym ma być zgięte i już. Siedzenie zagięte. Zakładamy siedzenie i podziwiamy efekty pracy trwającej około 20 minut.
Tutorial jest mojego autorstwa Nie został skopiowany z żadnego innego forum, a tym bardziej z s.net.
Przygoda z Simsonem zakończona...23.06.2010r...
...2011...Passat...