12.04.2016, 22:51
Kiedy przekładki,te między tarczami kwalifikują się do wymiany?Czy mogą mieć delikatny próg wyczuwalny paznokciem i co się dzieje gdy są zużyte za mocno? Ile muszą mieć minimalnie tarcze?
12.04.2016, 22:51
Kiedy przekładki,te między tarczami kwalifikują się do wymiany?Czy mogą mieć delikatny próg wyczuwalny paznokciem i co się dzieje gdy są zużyte za mocno? Ile muszą mieć minimalnie tarcze?
13.04.2016, 07:28
Te tarcze się wymienia jak jest na nich pęknięcie lub jak napisałeś jest duży próg
Ich grubość to 0,5-1mm
13.04.2016, 09:12
Próg jest wyczuwalny ale paznokciem. Chyba trzeba zmienić co ?
13.04.2016, 09:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2016, 09:50 przez jaroslaw97.)
A jakie tarcze sprzęgłowe?
Tanie za 12 zł komplet czy 10 zł za sztukę ? Opinie są podzielone,jednym te drogie puchną itd a innym te tanie.
13.04.2016, 11:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2016, 11:19 przez jaroslaw97.)
To te moje są plastikowe.A oryginał ma korki,czy jak? Skoro moje tylko ciasno chodzą to mogę je podpiłować? Czytałem że tak się robi. I czy nie przeszkadza że jest między nimi różnica w grubości 1-2 mm.Simson chodził /ciągnął dobrze więc się nic nie ślizgało tylko się blokują,krzywo wyłażą po naciśnięciu klamki.
Czy gdy maM włożone komplet popychaczy to one coś wystają czy są głębiej?PRÓBUJĘ USTALIĆ CZY MAM TEN MAŁY. Czy sklejanie sprzęgła może być też spowodowane zmianą oleju na inny? Czy te kompletne sprzęgła za 160 zł są coś warte? Bo patrząc na cenę pojedynczych części i tych lepszych to takie sprzęgło powinno kosztować drugie tyle.
13.04.2016, 15:34
Sory, milion pytań o takie głupoty. Jak szkoda Ci 13zl na komplet tarcz to możesz cudowac z tymi.
Nie wiem jaki masz problem żeby wyjąć popychacze. Przechylić moto na bok i same wyjadą. A jak nie to wyjąć dźwignię sprzęgła (do góry się ciągnie, tylko popychacz musi się troszkę odsunąć) i wtedy można powietrzem sprężonym spróbować. Jakbyś miał różnice między tarczami 2 mm to by ich ponad połowę ubyło, mówisz o 0.2 mm. Co to za Castrol? Jeśli to silnikowy olej, to nie nadaje się do mokrego sprzęgła, ma dużo dodatków zmniejszających tarcie (przydatne w silnikach, nie przydatne przy mokrym sprzęgle).
13.04.2016, 16:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2016, 16:15 przez jaroslaw97.)
Castrol 80/90 bardzo dobry olej do Simsona.Przekładniowy z dodatkowymi pierdołami.
Mi nie szkoda 13 zł bo jak trzeba to dam 130 zł tylko jedni piszą że te tanie siadają a drudzy że te drogie nic nie warte.Masz jakieś doświadczenie z tymi tanimi? |
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Simson co do wymiany po 20 latach w garażu | Dzejkob | 5 | 765 |
02.06.2022, 22:56 Ostatni post: Dzejkob |
|
Podkładki dystansowe kosz sprzegłowy | Arek67 | 3 | 1,306 |
29.07.2021, 10:19 Ostatni post: easy_rider91 |
|
Podkładki swożnia | Grzegrzyk | 14 | 4,109 |
15.07.2018, 09:31 Ostatni post: San |
|
Tarcze sprzęgła s51/sr50 | rafii-24 | 2 | 1,036 |
07.02.2018, 01:39 Ostatni post: Pawelek01 |
|
Podkładki dystansowe w silniku | Januszero6969 | 1 | 1,413 |
24.07.2017, 22:49 Ostatni post: Grego525 |