02.08.2016, 22:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.08.2016, 22:30 przez Adrianovsky.)
Hej, do jakiej gradacji robić polerkę skrzyni korbowej? Czytałem, że powinno robić się do 400max na wodnych, a niektórzy piszą, że obojętnie czy do 400 czy do 2500 bo i tak różnicy nie ma a niby 2500 przeszkadza, bo coś się tam skrapla.
Ogółem mam silnik na stole, jakie takie proste bajery można wykonać żeby był żywotniejszy i przyniosły jakieś korzyści?
Znam te,
1. Zgranie cylka i karterów (zrobione
2. Polerka skrzyni korbowej (nie wiem jakie papiery dokładniej)
3. Polerka komory spalania w głowicy (też nie wiem jakie papiery)
Znacie cos jeszcze i jakie papiery zastosować?
Ogółem mam silnik na stole, jakie takie proste bajery można wykonać żeby był żywotniejszy i przyniosły jakieś korzyści?
Znam te,
1. Zgranie cylka i karterów (zrobione
2. Polerka skrzyni korbowej (nie wiem jakie papiery dokładniej)
3. Polerka komory spalania w głowicy (też nie wiem jakie papiery)
Znacie cos jeszcze i jakie papiery zastosować?