Jak sprawdzasz działanie świateł? Podłączasz akumulator?
BARDZO WAŻNE: jeśli sprawdzasz akumulatorem lub prostownikiem, nie podłączaj na razie układu EWR (może go spalić)!
https://obrazki.elektroda.pl/1605680700_1339156495.jpg
Do tego styku dochodzi też kabel od cewki świateł (czerwono-biały). Po podaniu napięcia na ten styk, powinny być światła we wszystkich pozycjach stacyjki.
Biało-czarny idzie do przełącznika/długie krótkie.
Biały idzie do EWR (podłącz sam kabel, nie podłączaj EWR!).
Możesz dodać zdjęcia z obu stron schowka (bo nie wiem na ile instalacja jest zachowana w oryginale)?
BARDZO WAŻNE: jeśli sprawdzasz akumulatorem lub prostownikiem, nie podłączaj na razie układu EWR (może go spalić)!
mati89 napisał(a):Do stacyjki idą takie dwa przewody biały i biało czarny. Nie bardzo wiem jak je mam podłączyć bo po schemacie to ciężko odczytać.Do styku potrójnego:
https://obrazki.elektroda.pl/1605680700_1339156495.jpg
Do tego styku dochodzi też kabel od cewki świateł (czerwono-biały). Po podaniu napięcia na ten styk, powinny być światła we wszystkich pozycjach stacyjki.
Biało-czarny idzie do przełącznika/długie krótkie.
Biały idzie do EWR (podłącz sam kabel, nie podłączaj EWR!).
mati89 napisał(a):Może być kwestia tego że nie mam silnika jeszcze bo jest w remoncie więc światła przód miał nie będę ale klakson z aku powinien byćSprawdź miernikiem czy masz napięcie na styku 15 (kabel czarno-żółty) sygnału na 1 i 2 poz.
Możesz dodać zdjęcia z obu stron schowka (bo nie wiem na ile instalacja jest zachowana w oryginale)?