Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z 60/4 MK2
Autor Wiadomość
Grzegrzyk Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 419
Reputacja: 12
Post: #1
Problem z 60/4 MK2
Mieliście problemy z tłokiem stukającym o głowicę? Wszystko jest w zasadzie wyjęte z pudełka (kartery po planowaniu) a nie pasuje. Wiem, że są do tego podkładki jednak uważam że wcale nie powinno być konieczności ich stosowania. Co o tym sądzicie?

Pomogłem? Zostaw plusa!
12.07.2019 09:37
Szukaj
R E K L A M A
iksdelelel Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 08-04-2018
Liczba postów: 72
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Problem z 60/4 MK2
Skoro ci stuka o głowice to chyba jasne ze musisz zastosować podkładkę o odpowiedniej grubości, raczej inna opcja w grę nie wchodzi
12.07.2019 10:21
Szukaj
Grzegrzyk Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 419
Reputacja: 12
Post: #3
RE: Problem z 60/4 MK2
To oczywiste że muszę, pytam tylko czy wy też mieliście takie problemy i czy nie uważacie, że ludzie od Jacka za mocno planują dolną przylgnię.

Pomogłem? Zostaw plusa!
12.07.2019 10:28
Szukaj
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 280
Reputacja: 2
Post: #4
RE: Problem z 60/4 MK2
To raczej coś jest nie tak z twoimi karterami, a nawet piszesz ze były planowane, więc problem leży po twojej stronie a nie stronie nowych części Smile
12.07.2019 13:39
Szukaj
HoeronixHD Online
Moderator
Moderator


Pojazd: S51B3 & S70E
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 943
Reputacja: 15
Post: #5
RE: Problem z 60/4 MK2
Chyba że cylinder przetoczony pod niższego barikita

Mój endurak
12.07.2019 20:49
WWW Szukaj
Grzegrzyk Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 419
Reputacja: 12
Post: #6
RE: Problem z 60/4 MK2
Sprawa rozwiązana. Wcześniejsze pomiary mnie zaniepokoiły A mianowicie: mierzyłem objętość komory spalania i wyszła zaskakująco mała (prawie dwukrotnie mniejsza od tego co powinno wyjść przy założeniu oryginalnego stopnia 10,5:1). Policzyłem wszystko i stopień sprężania w takim układzie wyszedł ok. 17,5:1. Jednak okazało się, że tłok który stykał się z głowicą przedzielił komorę spalania (na kancie głowicy) i zafałszował wyniki dlatego wszystko wyszło dziwnie. Kant sfazowałem (bo kanty przyczyniają się do spalania stukowego przez to, że bardziej się nagrzewają) i złożę najpierw na zwykłą uszczelkę z brystolu, a jak nadal będzie trzeba zrekompensować planowanie dam z jakiegoś grubszego materiału. Podsumowując. Z tymi cylindrami wszystko jest w porządku a to wszystko wynikało z mojej pomyłki i niedopatrzenia. Pozdrawiam i dzięki. (Do zamknięcia.)

Pomogłem? Zostaw plusa!
12.07.2019 22:09
Szukaj
R E K L A M A


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Porównanie-jakie macie dysze w MK2 60/4 ? jaroslaw97 1 326 06.03.2018 21:08
Ostatni post: simson514
  Pytanie do majstrów ! Osiągi MK2 60/4 28/36 jaroslaw97 7 1,082 30.03.2017 18:42
Ostatni post: jaroslaw97
  Jaka zębatka zdawcza,dysza do MK2 60/4 ? jaroslaw97 10 1,751 10.03.2017 00:44
Ostatni post: Kornel[LWG]

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info