Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z 60/4 MK2
|
Autor |
Wiadomość |
Grzegrzyk
Stały bywalec

Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 423
|
Problem z 60/4 MK2
Mieliście problemy z tłokiem stukającym o głowicę? Wszystko jest w zasadzie wyjęte z pudełka (kartery po planowaniu) a nie pasuje. Wiem, że są do tego podkładki jednak uważam że wcale nie powinno być konieczności ich stosowania. Co o tym sądzicie?
Pomogłem? Zostaw plusa!
|
|
12.07.2019 09:37 |
|
Podziękowania: |
|
iksdelelel
Aktywny

Pojazd: Simson SR50
Dołączył: 08-04-2018
Liczba postów: 208
|
RE: Problem z 60/4 MK2
Skoro ci stuka o głowice to chyba jasne ze musisz zastosować podkładkę o odpowiedniej grubości, raczej inna opcja w grę nie wchodzi
|
|
12.07.2019 10:21 |
|
Podziękowania: |
|
Grzegrzyk
Stały bywalec

Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 423
|
RE: Problem z 60/4 MK2
To oczywiste że muszę, pytam tylko czy wy też mieliście takie problemy i czy nie uważacie, że ludzie od Jacka za mocno planują dolną przylgnię.
Pomogłem? Zostaw plusa!
|
|
12.07.2019 10:28 |
|
Podziękowania: |
|
bomBer
Stały bywalec

Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 873
|
RE: Problem z 60/4 MK2
To raczej coś jest nie tak z twoimi karterami, a nawet piszesz ze były planowane, więc problem leży po twojej stronie a nie stronie nowych części
|
|
12.07.2019 13:39 |
|
Podziękowania: |
|
HoeronixHD
Moderator
Pojazd: S51 S70 E38
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 1,215
|
RE: Problem z 60/4 MK2
Chyba że cylinder przetoczony pod niższego barikita
Mój endurak
|
|
12.07.2019 20:49 |
|
Podziękowania: |
|
Grzegrzyk
Stały bywalec

Pojazd: Simson S51 1982r
Dołączył: 26-12-2017
Liczba postów: 423
|
RE: Problem z 60/4 MK2
Sprawa rozwiązana. Wcześniejsze pomiary mnie zaniepokoiły A mianowicie: mierzyłem objętość komory spalania i wyszła zaskakująco mała (prawie dwukrotnie mniejsza od tego co powinno wyjść przy założeniu oryginalnego stopnia 10,5:1). Policzyłem wszystko i stopień sprężania w takim układzie wyszedł ok. 17,5:1. Jednak okazało się, że tłok który stykał się z głowicą przedzielił komorę spalania (na kancie głowicy) i zafałszował wyniki dlatego wszystko wyszło dziwnie. Kant sfazowałem (bo kanty przyczyniają się do spalania stukowego przez to, że bardziej się nagrzewają) i złożę najpierw na zwykłą uszczelkę z brystolu, a jak nadal będzie trzeba zrekompensować planowanie dam z jakiegoś grubszego materiału. Podsumowując. Z tymi cylindrami wszystko jest w porządku a to wszystko wynikało z mojej pomyłki i niedopatrzenia. Pozdrawiam i dzięki. (Do zamknięcia.)
Pomogłem? Zostaw plusa!
|
|
12.07.2019 22:09 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości