Mam oto taki problem, że w swoim Simie mam
-95ccm
-zapłon LFK
-wydech Simson ORG 32
i nie mogę dojść do ładu.
Mianowicie do tego silniczka zapodałem gaźnik DPR 21 i oryginalnie jest tam dysza głowna 110. Zrobiłem na tym kilka kilometrów, ale okazało się, że bardzo go zalewa, a z racji tego, że nie miałem żadnych dysz do regulacji to założyłem AMAL'a 21, bo akurat miałem dysze 70, 80 i 90.
Skoro to 95 pojemności to zacząłem do dyszy 90 i też było źle i okazało się, ze najlepiej chodził na dyszy 70.
I teraz mam taki problem, że nadal coś jest nie tak z tym Simsonem, bo ma taką "dziurę" przy około 5,5-6k rpm.
Sprawa 1:
Zmieniłem filtr powietrza z seryjnego na coś takiego
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/filtr...aign-id=14
tyle że własnej roboty i wtedy to już wgl była lipa, bo na tym gaźniku DPR na dyszy 95 na wysokich obrotach było elegancko, ale na niskich go zalewało i jak zgasł to już odpalnie graniczyło z cudem. Dopiero na dyszy 80 były wolne obroty, ale za to na wyższych już mu brakowało paliwa.
I pytanie do was jak to wyregulować?
Sprawa 2:
Na razie wróciłem do seryjnego filtra i AMAL'a żeby trochę pojeździć, ale jak dotąd V-max to tylko 90km/h i, ale obroty silnika to jakieś 7krpm, ale ogólnie to na 1,2 i 3 biegu normalnie dociąga nawet do 9krpm, ale na 4 i 5 go przymula i moim zdaniem to gaźnik, a zębatka zdawcza to 16z
Poratujcie radą
-95ccm
-zapłon LFK
-wydech Simson ORG 32
i nie mogę dojść do ładu.
Mianowicie do tego silniczka zapodałem gaźnik DPR 21 i oryginalnie jest tam dysza głowna 110. Zrobiłem na tym kilka kilometrów, ale okazało się, że bardzo go zalewa, a z racji tego, że nie miałem żadnych dysz do regulacji to założyłem AMAL'a 21, bo akurat miałem dysze 70, 80 i 90.
Skoro to 95 pojemności to zacząłem do dyszy 90 i też było źle i okazało się, ze najlepiej chodził na dyszy 70.
I teraz mam taki problem, że nadal coś jest nie tak z tym Simsonem, bo ma taką "dziurę" przy około 5,5-6k rpm.
Sprawa 1:
Zmieniłem filtr powietrza z seryjnego na coś takiego
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/filtr...aign-id=14
tyle że własnej roboty i wtedy to już wgl była lipa, bo na tym gaźniku DPR na dyszy 95 na wysokich obrotach było elegancko, ale na niskich go zalewało i jak zgasł to już odpalnie graniczyło z cudem. Dopiero na dyszy 80 były wolne obroty, ale za to na wyższych już mu brakowało paliwa.
I pytanie do was jak to wyregulować?
Sprawa 2:
Na razie wróciłem do seryjnego filtra i AMAL'a żeby trochę pojeździć, ale jak dotąd V-max to tylko 90km/h i, ale obroty silnika to jakieś 7krpm, ale ogólnie to na 1,2 i 3 biegu normalnie dociąga nawet do 9krpm, ale na 4 i 5 go przymula i moim zdaniem to gaźnik, a zębatka zdawcza to 16z
Poratujcie radą