Sprawdź wakacyjny mix od admina: Best Future House Mix Summer 2019 by Housemaker



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z gaźnikiem
Autor Wiadomość
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 330
Reputacja: 3
Post: #1
Problem z gaźnikiem
Mam oto taki problem, że w swoim Simie mam
-95ccm
-zapłon LFK
-wydech Simson ORG 32

i nie mogę dojść do ładu.

Mianowicie do tego silniczka zapodałem gaźnik DPR 21 i oryginalnie jest tam dysza głowna 110. Zrobiłem na tym kilka kilometrów, ale okazało się, że bardzo go zalewa, a z racji tego, że nie miałem żadnych dysz do regulacji to założyłem AMAL'a 21, bo akurat miałem dysze 70, 80 i 90.

Skoro to 95 pojemności to zacząłem do dyszy 90 i też było źle i okazało się, ze najlepiej chodził na dyszy 70.

I teraz mam taki problem, że nadal coś jest nie tak z tym Simsonem, bo ma taką "dziurę" przy około 5,5-6k rpm.

Sprawa 1:
Zmieniłem filtr powietrza z seryjnego na coś takiego
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/filtr...aign-id=14
tyle że własnej roboty i wtedy to już wgl była lipa, bo na tym gaźniku DPR na dyszy 95 na wysokich obrotach było elegancko, ale na niskich go zalewało i jak zgasł to już odpalnie graniczyło z cudem. Dopiero na dyszy 80 były wolne obroty, ale za to na wyższych już mu brakowało paliwa.
I pytanie do was jak to wyregulować?

Sprawa 2:
Na razie wróciłem do seryjnego filtra i AMAL'a żeby trochę pojeździć, ale jak dotąd V-max to tylko 90km/h i, ale obroty silnika to jakieś 7krpm, ale ogólnie to na 1,2 i 3 biegu normalnie dociąga nawet do 9krpm, ale na 4 i 5 go przymula i moim zdaniem to gaźnik, a zębatka zdawcza to 16z
Poratujcie radą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2019 12:43 przez bomBer.)
10.08.2019 20:00
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
adasiek185 Offline
JEEECHAAAAC :D
Mechanik


Pojazd: s70, A3 8L TDI
Dołączył: 21-02-2011
Liczba postów: 2,196
Reputacja: 162
Post: #2
RE: Problem z gaźnikiem
Hmm. Ja bym mu spróbował zmniejszyć przełożenie. Skoro do 3ki jest ok a dalej lipa to ma jakby za ciężko?

Uzyskałeś ode mnie pomoc? Kliknij plusa, to nie boli Smile

DDR power ;D


Moja suka ;*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/121348


"Boże, chroń nas przed diabłami w niebieskich mundurach, czającymi sie za rogiem"
10.08.2019 22:19
Szukaj Cytuj
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 330
Reputacja: 3
Post: #3
RE: Problem z gaźnikiem
No niby tak, ale zwykła 70-tka daję rade na zębatce 16z, a tutaj jednak jest 95ccm

I co z tym zamułem przy 6krpm?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2019 11:16 przez bomBer.)
11.08.2019 11:03
Szukaj Cytuj
HoeronixHD Offline
Moderator
Moderator


Pojazd: S51B3 & S70E
Dołączył: 26-06-2016
Liczba postów: 990
Reputacja: 15
Post: #4
RE: Problem z gaźnikiem
Chodzi o to że zwykła 70 ma moc maksymalną w okolicach 7K a ty masz w okolicach 9.5-10.5

Mój endurak
11.08.2019 12:27
WWW Szukaj Cytuj
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 330
Reputacja: 3
Post: #5
RE: Problem z gaźnikiem
No właśnie nie wiem do końca gdzie mam. A wydech mam taki: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlumi...aign-id=21
11.08.2019 12:40
Szukaj Cytuj
bomBer Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simson S51 CP
Dołączył: 14-02-2019
Liczba postów: 330
Reputacja: 3
Post: #6
RE: Problem z gaźnikiem
Według mojego odczucia moc maksymalna jest przy 8,5k rpm
12.08.2019 20:00
Szukaj Cytuj
R E K L A M A


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Uszczelka między cylindrem a gażnikiem Constrictor 15 2,164 13.08.2015 22:17
Ostatni post: Enduro.s70

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info