Kupilem niedawno Simsona SR50, ktory stal baaardzo dlugo nieuzywany.
Postanowilem go wskrzesic do zycia, ale mam kilka problemow.
Dwa najwieksze problemy to: brak wolnych obrotow i bardzo trudne odpalanie
Gaznik zostal wymyty i przedmuchany trzykrotnie. Ustawilem poziom paliwa w komorze plywakowej.
Iskra jest zawsze.
Jak juz zapali, to musze go trzymac na wysokich obrotach, bo inaczej zgasnie. Regulacja sruba od skladu mieszanki lub sruba od powietrza niewiele zmienia.
Po prostu gasnie nagle jakby ktos odlaczyl prad.
Moze film powie Wam cos wiecej:
https://www.youtube.com/watch?v=jyfUAP4yaIw
Na powyzszym filmie Simson odpalal bardzo ladnie, jednak zazwyczaj musze kopac ok 2-3 min zanim zapali:
https://www.youtube.com/watch?v=9FHMXNmupyo
Gdzie szukac przyczyny? Uklad paliwowy czy uklad zaplonowy?
Pokaze jeszcze kilka rzeczy , ktore mnie zastanawiaja a moze maja wplyw na te awarie:
1. Cewka zaplonowa jest 12V mimo, ze motocykl ma instalacje 6V. Zamienilem cewke na 6V ale nic sie nie zmienilo.
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839474
2. Czy sruba regulacyjna od powietrza nie powinna miec stozkowego ksztaltu na koncu sruby?
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839474
3. Duzo oleju kapie z rury wydechowej :/
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839543
4. Czy ten dzwiek to normalne?
https://www.youtube.com/watch?v=d0tXVRYa_PU
Moze ktos ma jakies pomysly?
Postanowilem go wskrzesic do zycia, ale mam kilka problemow.
Dwa najwieksze problemy to: brak wolnych obrotow i bardzo trudne odpalanie
Gaznik zostal wymyty i przedmuchany trzykrotnie. Ustawilem poziom paliwa w komorze plywakowej.
Iskra jest zawsze.
Jak juz zapali, to musze go trzymac na wysokich obrotach, bo inaczej zgasnie. Regulacja sruba od skladu mieszanki lub sruba od powietrza niewiele zmienia.
Po prostu gasnie nagle jakby ktos odlaczyl prad.
Moze film powie Wam cos wiecej:
https://www.youtube.com/watch?v=jyfUAP4yaIw
Na powyzszym filmie Simson odpalal bardzo ladnie, jednak zazwyczaj musze kopac ok 2-3 min zanim zapali:
https://www.youtube.com/watch?v=9FHMXNmupyo
Gdzie szukac przyczyny? Uklad paliwowy czy uklad zaplonowy?
Pokaze jeszcze kilka rzeczy , ktore mnie zastanawiaja a moze maja wplyw na te awarie:
1. Cewka zaplonowa jest 12V mimo, ze motocykl ma instalacje 6V. Zamienilem cewke na 6V ale nic sie nie zmienilo.
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839474
2. Czy sruba regulacyjna od powietrza nie powinna miec stozkowego ksztaltu na koncu sruby?
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839474
3. Duzo oleju kapie z rury wydechowej :/
http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7...1482839543
4. Czy ten dzwiek to normalne?
https://www.youtube.com/watch?v=d0tXVRYa_PU
Moze ktos ma jakies pomysly?