Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
|
Autor |
Wiadomość |
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Witam mam problem z wyregulowaniem nowego gaźnika 16N1-11. Gaźnik pochodzi nowy z Jack Motors. Dysza główna 72 Powietrza 35. Regulowane na każde sposoby przy iglicy na środek simson jest tak zalewany jak na ssaniu dałem max na dół świeca coś na podobe cegły. Kręcenie śrubką od mieszanki wiele nie daje ,simson nie ma tyle mocy co powinien potrafi przerywać. Regulowałem cały dzień na każdy sposób. Na starym 16N1-11 jest dobrze tylko tam nie ma wolnych obrotów. Zapłon Ducati Energia Wydech Fi32mm bulwa
|
|
31.03.2018 20:40 |
|
Podziękowania: |
|
jaroslaw97
Ekspert

Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Skoro na starym nie ma wolnych obrotów to silnik ciągnie lewe powietrze i potwierdza to fakt że nie reaguje śrubka od mieszanki. A każdy nowy BVF trzeba najpierw rozkręcić i wyczyścić z opiłków i sprawdzić ustawienie pływaka bo zazwyczaj jest źle. źle ustawiony pływak i będzie zalewało -USTAW JAK W INSTRUKCJI
Jaka masz świecę?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018 14:48 przez jaroslaw97.)
|
|
01.04.2018 14:47 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Na starym 35letnim gaźniku DDR nie ma wolnych obrotów. Tylko na nim na innych gaźnikach jest ok. Simmeringi zostały wymienione zarówno ten od sprzęgła jak i od strony zapłonu. Zapłon ustawiony stroboskopem na około 2mm przed GMP Lewego powietrza nie ciągnie. Rozkręcałem go do gołej obudowy i czyściłem nie było opiłków. Pływak nie jest dziurawy ,i ustawiony według zaleceń czyli poziom paliwa na równo ze słupeczkiem. Na śrubkę od regulacji reaguje ,lecz nie da się go poprawnie wyregulować. Wcześniej był DPR ,lecz gniazdo przepustnicy uległo uszkodzeniu przezemnie. Na DPR pracował wyśmienicie. Świeca NGK B8HS na Bosch jest to samo. Zakupiłem już gaźnik Bing17 ,więc do czasu aż przyjdzie mi Bing chcę ogarnąc ten. Nigdy nie miałem z nimi problemów trafiłem na jakiś felerny czy co?
|
|
01.04.2018 15:14 |
|
Podziękowania: |
|
jaroslaw97
Ekspert

Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Ja miałem i mam różne BVF-DDR i MZA 16 i 19 i zero problemów.
Zobacz czy po zdjęciu gumy od filtra coś się zmieni a potem zakryj częściowo dolot powietrza i reguluj.
Stroboskopem ustawiamy zapłon gdy znamy dokładnie obroty silnika.Dla Simsona ustawiamy przy 3tys. obr. ale to nie ma nic wspólnego z tym że regulacja nie działa. Zgłaszałeś to w JM ? U mnie na starym gaźniku DDR i nowym MZA nie było wolnych obr. gdy puszczały uszczelniacze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018 15:44 przez jaroslaw97.)
|
|
01.04.2018 15:39 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Po zdjęciu gumy filtra nic poza buczeniem się nie zmienia. Zapłon ustawiony przy 3k RPM idealnie. Ten nowy MZA ma wolne obroty tylko nie chce jechać jak powinien. Na DPR pracował super ,szkoda tylko ,że gniazdo przepustnicy uległo uszkodzeniu. Na innych gaźnikach typu Amal DPR simek pracuje równo i ciągnie do końca. Trafiłem na jakąś felerną sztukę i tyle. Usczelniacze nie puszczają są nowe NJK Viton ,i na innych gaźnikach jest ok. Czekam teraz na gaźnik DPR ,tam będzie jak należy pracował simek. Także nie wiem co może być przyczyną nowy gaźnik i shit. Nie zgłaszałem na JM tego
|
|
01.04.2018 16:13 |
|
Podziękowania: |
|
xKriss
Początkujący

Pojazd: S51
Dołączył: 19-02-2018
Liczba postów: 10
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Musisz pokombinować z odpowiednim ustawieniem iglicy. Ja w swoim BVF 16n1-11 też z JM ale kupowany 2 lata temu również nie mogłem dojść do ładu ale u mnie przyczyną był wysłużony zapłon. Po zmianie na LFK trudno ustawić obroty, ale po zabawie z iglicą i to nie tak jak mówi instrukcja/internet tylko dostosowaniu do swojego silnika dopiero zagrał tak jak ma być i miał moc.
PS.
Sprawdź czy nie zawiesza Ci się czasem przepustnica, ponoć częsty przypadek spotkałem się z tym u Siebie i paru kolegów miało podobnie.
|
|
01.04.2018 16:15 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Nic się nie zawiesza Iglica już była na każdym ząbku na każdy ząbek próbowałem regulować bez skutku.
|
|
01.04.2018 16:17 |
|
Podziękowania: |
|
jaroslaw97
Ekspert

Pojazd: Simson S51 Elekt
Dołączył: 28-01-2015
Liczba postów: 1,840
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Iglica nie ma znaczenia powyżej 3/4 manetki bo jest już powyżej dyszy iglicowej i wtedy to tak jak by jej nie było.
Jaki masz cyl?
Przytykałeś częściowo dolot po zdjęciu gumy?Dusił się itp?To ważne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2018 21:14 przez jaroslaw97.)
|
|
01.04.2018 21:10 |
|
Podziękowania: |
|
Simson3k
Aktywny

Pojazd: Simson S51
Dołączył: 19-03-2018
Liczba postów: 161
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
Przytykałem to się dusił momentalnie. Cylinder 50/2 Almot Tłok MZA 2P. Przebieg około 700km prawie można powiedzieć ,że dotarty. Silnik po całej kapitalce w BDB stanie. Na innych gaźnikach jest okej. Na DPR musiałem mieć dyszę główną 75 na tej jechał najlepiej. Dodam ,że wydech Fi32mm bulwa w serii daje bardzo dużo ,ale i paliwa potrzeba więcej
|
|
01.04.2018 21:20 |
|
Podziękowania: |
|
xKriss
Początkujący

Pojazd: S51
Dołączył: 19-02-2018
Liczba postów: 10
|
RE: Problem z regulacją nowego gaźnika 16N1-11
To mój błąd nie doczytałem że na wolnych jest git tylko mocy brak
|
|
02.04.2018 02:43 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości