Witam.
Sim s51 z 70 ccm + BVF 16N3-2. Mam problem z wolnymi obrotami.
Na początku simek nie chciał wkręcać się na obroty, palił tylko na ssaniu i przygasał - brakowało mu paliwa. Okazało się, że mam dyszę główną 70, czyli trochę mało. W magicznym warsztatowym wiaderku znalazłem dyszę 113. Duża, ale mniejszej nie miałem i z braku laku warto spróbować. Iglice musiałem spuścić prawie na sam dół.
Sim na wyższych obrotach chodzi teraz ok, ale dalej nie mogę ustawić wolnych. Po puszczeniu gazu popyrka z 5 - 15 sekund i zgaśnie. Dyszę biegu jałowego mam 30 (chyba, bo ciężko było rozczytać). Może wina jest zbyt małej dyszy?
Co do regulacji śrubami gaźnika to zmienia się charakterystyka na wysokich obrotach, ale na wolnych simek się dalej męczy i nie widać poprawy.
Gaźnik czyszczony łącznie z niewidocznym kanałem. Silnik szczelny. Nowe i sprawdzone simeringi na wale. Tłumik i filtr powietrza drożny. Więc te rzeczy odpadają.
Może próbować założyć większą dyszę biegu jałowego albo\i mniejszą główną? Może lepiej rzucić za psami tego BVF i kupić Amala 19 albo 21? Może pobawić się zapłonem? Co robić? Jak żyć?
Pozdrawiam.
Sim s51 z 70 ccm + BVF 16N3-2. Mam problem z wolnymi obrotami.
Na początku simek nie chciał wkręcać się na obroty, palił tylko na ssaniu i przygasał - brakowało mu paliwa. Okazało się, że mam dyszę główną 70, czyli trochę mało. W magicznym warsztatowym wiaderku znalazłem dyszę 113. Duża, ale mniejszej nie miałem i z braku laku warto spróbować. Iglice musiałem spuścić prawie na sam dół.
Sim na wyższych obrotach chodzi teraz ok, ale dalej nie mogę ustawić wolnych. Po puszczeniu gazu popyrka z 5 - 15 sekund i zgaśnie. Dyszę biegu jałowego mam 30 (chyba, bo ciężko było rozczytać). Może wina jest zbyt małej dyszy?
Co do regulacji śrubami gaźnika to zmienia się charakterystyka na wysokich obrotach, ale na wolnych simek się dalej męczy i nie widać poprawy.
Gaźnik czyszczony łącznie z niewidocznym kanałem. Silnik szczelny. Nowe i sprawdzone simeringi na wale. Tłumik i filtr powietrza drożny. Więc te rzeczy odpadają.
Może próbować założyć większą dyszę biegu jałowego albo\i mniejszą główną? Może lepiej rzucić za psami tego BVF i kupić Amala 19 albo 21? Może pobawić się zapłonem? Co robić? Jak żyć?
Pozdrawiam.
LWG