24.10.2012, 00:58
Siemka, co tu dużo mówić, przede wszystkim liczę na Waszą pomoc w moim projekcie. Piszę tu samą prawdę i niczego się nie wstydzę
Przedstawiam mojego Derbiacza z 2003r. Kupiłem go za przyzwoitą cenę w takim stanie:
Jak widać nie wyglądał zbyt cudownie... Wręcz wstyd było tym wyjechać na drogę.. Dużym plusem był silnik rzekomo po remoncie
TERAZ NAJLEPSZE
Do domu miałem koło 80km. Radość po kupnie nie trwała długo, otóż już w drodze powrotnej GO PRZYTARŁEM
No tak podkusiło mnie :shy: i dałem mu w palnik... 10 tyś obr na 6b i.... "iiijjjjjjjjjjj" złapało tłoka...
Wkurzyłem się konkretnie, ale Derbi ku mojemu zdziwnieniu zajarał! Wsiadłem i kolejne kilometry przejechałem z prędkościa nie przekraczajacej 55km/h hehehe
Dojechałem do domu, pierwsze co umyłem go porządnie. Następnie pomalowałem sprayem bak i do pospawania dałem przednią czachę Po wszystkim wyglądał tak:
Niezbyt pięknie ale da się przeżyć
No i gdy trochę ogarnąłem tą moc [przesiadka z Simsona i Rometa CRS] to zauważyłem, że na wyższych biegach Derbi ma problem z przekroczeniem 9.2 tyś obr... Przypuszczam że to przez pierscienie bo w 8-11 tyś obrotów strasznie szeleści silnik I wgl dzwoni na niskich. Przy okazji drugi raz złapało mi tłoka gdy ścigałem się z Aprilką RS70 [ale wygrałem ]
Wymieniłem w nim olej na Motul Transoil, płyn chłodniczy, przednie klocki, świece na NGK B8ES i akumulator.
No i aktualnie zabieram się za remonta
- zakłądam boczne owiewki
- Walne mu jakiś czarny lakierek i dodatki w jakimś kolorze
- Silnikowo to musze coś zrobić z tym tłokiem [pozacieranym z każdej str], albo go zmienić [na allegro nie widze do żeliwnych cylków ] albo zamówić kpl zestaw :/ - jak ktoś ma na sprzedanie w bdb stanie pisać!!
- No i większy gaźniczek bo mam 14mm
- jak najszersze oponki jakie polecacie??
- różne duperele
Aktualnie motor już czeka na mody:
Jak będą jakieś komentarze to powrzucam jakieś filmiki
Pozdrawiam, LwG!!
Przedstawiam mojego Derbiacza z 2003r. Kupiłem go za przyzwoitą cenę w takim stanie:
Jak widać nie wyglądał zbyt cudownie... Wręcz wstyd było tym wyjechać na drogę.. Dużym plusem był silnik rzekomo po remoncie
TERAZ NAJLEPSZE
Do domu miałem koło 80km. Radość po kupnie nie trwała długo, otóż już w drodze powrotnej GO PRZYTARŁEM
No tak podkusiło mnie :shy: i dałem mu w palnik... 10 tyś obr na 6b i.... "iiijjjjjjjjjjj" złapało tłoka...
Wkurzyłem się konkretnie, ale Derbi ku mojemu zdziwnieniu zajarał! Wsiadłem i kolejne kilometry przejechałem z prędkościa nie przekraczajacej 55km/h hehehe
Dojechałem do domu, pierwsze co umyłem go porządnie. Następnie pomalowałem sprayem bak i do pospawania dałem przednią czachę Po wszystkim wyglądał tak:
Niezbyt pięknie ale da się przeżyć
No i gdy trochę ogarnąłem tą moc [przesiadka z Simsona i Rometa CRS] to zauważyłem, że na wyższych biegach Derbi ma problem z przekroczeniem 9.2 tyś obr... Przypuszczam że to przez pierscienie bo w 8-11 tyś obrotów strasznie szeleści silnik I wgl dzwoni na niskich. Przy okazji drugi raz złapało mi tłoka gdy ścigałem się z Aprilką RS70 [ale wygrałem ]
Wymieniłem w nim olej na Motul Transoil, płyn chłodniczy, przednie klocki, świece na NGK B8ES i akumulator.
No i aktualnie zabieram się za remonta
- zakłądam boczne owiewki
- Walne mu jakiś czarny lakierek i dodatki w jakimś kolorze
- Silnikowo to musze coś zrobić z tym tłokiem [pozacieranym z każdej str], albo go zmienić [na allegro nie widze do żeliwnych cylków ] albo zamówić kpl zestaw :/ - jak ktoś ma na sprzedanie w bdb stanie pisać!!
- No i większy gaźniczek bo mam 14mm
- jak najszersze oponki jakie polecacie??
- różne duperele
Aktualnie motor już czeka na mody:
Jak będą jakieś komentarze to powrzucam jakieś filmiki
Pozdrawiam, LwG!!
"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."