Witam.
Bez zbędnego pierdolenia pragnę zaprezentować wam wszystkim swój projekt, który narodził się latem 2016r. I właśnie jest w trakcie reaktywacji
Jak już pewnie wielu z was wie mowa o projekcie Off Road, który zaprezentowałem na tegorocznym Simsontreffen w Suhl, gdzie to Skurwinson na 3 dni po odpaleniu wylegitymował się mocą 14,7KM.
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
Simson posiadał spawany od podstaw wahacz, znacznie zwiększony prześwit, opony kostki ITP.
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
Set jaki znajdował się w nim w tamtym dniu to:
-Cylinder ZT-tuning ZT85G przerobiony po swojemu na 83/3m
-Gaźnik OKO PWK 30mm
-Zawór membranowy Malossi VL6
-Wydech HGS z YZ85 przystosowany pod Simsona
-Zapłon z Kawasaki KX250
-Skrzynia Racing na przełożeniach 2,5-1,89-1,54-1,33
https://www.bikepics.com/pictures/279612...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279612...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
Końcem wakacji w celu przygotowania pod SWP zostały wprowadzone dodatkowe modyfikacje:
-Cylinder został dodatkowo pomodzony, zostały dodane 2 okna wydechowe dając konfigurację 83/3/3m
-Zawór VL6 został zastąpiony zaworem Vforce firmy ITALKIT.
Tak wystrojony zestaw kręcił na biegach obroty w granicach 14000rpm (wcześniej powyżej 12000rpm dławił się za sprawą zaworu membranowego)
Hamować takiego zestawu nie miałem niestety okazji, lecz poszedł on w ręce znajomego, który zaliczył na tym cylindrze i wydechu ZT hydro 29 moc 17,1KM.
Reaktywacja polega na budowie całkowicie nowego silnika, znacznej przebudowy ramy mającej na celu zniwelowanie czynników dających negatywne wrażenie w pierwszej odsłonie.
Jest plan, że na przód zawita obręcz 19" (jeśli znajdę odpowiedniej długości szprychy), całość zostanie ubrana w plastiki crossowe, a całości dopełni silnik, w którym również zastosuję trochę inną drogę modyfikacji niż poprzednio - będzie zdecydowanie bardziej elastyczny
Zmodyfikowałem również skrzynię biegów na bardzo "egzotyczne" przełożenia - całkowity cusom, które będą już w 100% idealne, czyli 2,5-1,8-1,39-1,15 (foto poniżej) będzie to współpracować z customowym napędem 16/58, a zabierak zębatki zostanie przytwierdzony na stałe do piasty (wcześniej bolce mimo wzmocnienia śrubami 8.8 ŚCIĘŁO już 3 razy, nie wspominając o zrywaniu łańcucha - jeśli kostka się wgryzie to robi robotę )
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
Pozdrowionka
Bez zbędnego pierdolenia pragnę zaprezentować wam wszystkim swój projekt, który narodził się latem 2016r. I właśnie jest w trakcie reaktywacji
Jak już pewnie wielu z was wie mowa o projekcie Off Road, który zaprezentowałem na tegorocznym Simsontreffen w Suhl, gdzie to Skurwinson na 3 dni po odpaleniu wylegitymował się mocą 14,7KM.
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
Simson posiadał spawany od podstaw wahacz, znacznie zwiększony prześwit, opony kostki ITP.
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
Set jaki znajdował się w nim w tamtym dniu to:
-Cylinder ZT-tuning ZT85G przerobiony po swojemu na 83/3m
-Gaźnik OKO PWK 30mm
-Zawór membranowy Malossi VL6
-Wydech HGS z YZ85 przystosowany pod Simsona
-Zapłon z Kawasaki KX250
-Skrzynia Racing na przełożeniach 2,5-1,89-1,54-1,33
https://www.bikepics.com/pictures/279612...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279612...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279613...-photos-p1
Końcem wakacji w celu przygotowania pod SWP zostały wprowadzone dodatkowe modyfikacje:
-Cylinder został dodatkowo pomodzony, zostały dodane 2 okna wydechowe dając konfigurację 83/3/3m
-Zawór VL6 został zastąpiony zaworem Vforce firmy ITALKIT.
Tak wystrojony zestaw kręcił na biegach obroty w granicach 14000rpm (wcześniej powyżej 12000rpm dławił się za sprawą zaworu membranowego)
Hamować takiego zestawu nie miałem niestety okazji, lecz poszedł on w ręce znajomego, który zaliczył na tym cylindrze i wydechu ZT hydro 29 moc 17,1KM.
Reaktywacja polega na budowie całkowicie nowego silnika, znacznej przebudowy ramy mającej na celu zniwelowanie czynników dających negatywne wrażenie w pierwszej odsłonie.
Jest plan, że na przód zawita obręcz 19" (jeśli znajdę odpowiedniej długości szprychy), całość zostanie ubrana w plastiki crossowe, a całości dopełni silnik, w którym również zastosuję trochę inną drogę modyfikacji niż poprzednio - będzie zdecydowanie bardziej elastyczny
Zmodyfikowałem również skrzynię biegów na bardzo "egzotyczne" przełożenia - całkowity cusom, które będą już w 100% idealne, czyli 2,5-1,8-1,39-1,15 (foto poniżej) będzie to współpracować z customowym napędem 16/58, a zabierak zębatki zostanie przytwierdzony na stałe do piasty (wcześniej bolce mimo wzmocnienia śrubami 8.8 ŚCIĘŁO już 3 razy, nie wspominając o zrywaniu łańcucha - jeśli kostka się wgryzie to robi robotę )
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
https://www.bikepics.com/pictures/279614...-photos-p1
Pozdrowionka