30.09.2019, 20:30
Witam, szukałem i nie znalazłem szczegółowo opisanej przeróbki simsona s51 na 80ccm. Pragnę uzyskać kilku porad co i jak. zaznaczyć pragnę tylko, że simson ma wizualnie wyglądać jak oryginalny nie dłubany. Proszę o podzielenie się doświadczeniami i odpowiedzenie na kilka pytań, może przyda się to następnym.
-Bloki i ich rozwiercenie to rzecz oczywista, ale co z kanałami ssącymi, czy jest potrzeba napawania i wyfrezowania ich powierzchni (przylgni z blokami)?
-Wał, mam ddr-owski, czytałem że najlepiej MZA z wypełniaczami wzmacniany.
-Łożyska wału wedle forum najlepiej z luzem montażowym C4
-Interesuje mnie również kwestia tłoków, wiem że tłoki MZA to gó.... czy można dobrać vertexa, wosnera bądź coś dobrego, co nie będzie dzwonić po 200km?
-zapłon DE
-gaźnik zależy mi na oryginalnym wyglądzie, wiec myślałem nad bingiem, badz tymi BVF większym.
-Wydech, nie chce spawaków, żadnych bulw, ma być wizualnie jak oryginał, więc myślałem nad fi 32.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam KolibeR
-Bloki i ich rozwiercenie to rzecz oczywista, ale co z kanałami ssącymi, czy jest potrzeba napawania i wyfrezowania ich powierzchni (przylgni z blokami)?
-Wał, mam ddr-owski, czytałem że najlepiej MZA z wypełniaczami wzmacniany.
-Łożyska wału wedle forum najlepiej z luzem montażowym C4
-Interesuje mnie również kwestia tłoków, wiem że tłoki MZA to gó.... czy można dobrać vertexa, wosnera bądź coś dobrego, co nie będzie dzwonić po 200km?
-zapłon DE
-gaźnik zależy mi na oryginalnym wyglądzie, wiec myślałem nad bingiem, badz tymi BVF większym.
-Wydech, nie chce spawaków, żadnych bulw, ma być wizualnie jak oryginał, więc myślałem nad fi 32.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam KolibeR