Sprawdź wakacyjny mix od admina: Best Future House Mix Summer 2019 by Housemaker

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przewody SR50
Autor Wiadomość
San Offline
Wtajemniczony
*

Pojazd: 125 cc, SR50
Liczba postów: 58
Reputacja: 2
Przewody SR50
Witam. Mam u siebie dwa simki SR50 a trzeciego składam z części. Potrzebowałem odbudować część instalacji która była kupiona w stanie pociętym i posztukowanym. W poprzednich skuterkach instalacja była prawie taka jak z fabryki ale po 30 latach izolacja stała się plastikowa i popękała. Kupiłem nową instalację i jak porównałem z instalacją NRD to oddałem z powrotem do sklepu. Postanowiłem że zarobię sobie nowe przewody na wzór orginału. Jestem w stanie wykonać przewody w jakości równej orginałowi. Czy znajdą się ludzie zainteresowani takimi przewodami? Jestem co prawda elektrykiem z zawodu ale robię przy dużych prądach i grubych przewodach. Na potrzeby hobby zaopatrzyłem się w materiały i narzędzia do takich instalacji a nie są to tanie rzeczy. Może są osoby potrzebujące przewody na specjalne zamówienie? Pozdrawiam. Cześć.

Notatka od Golibroda, 06.08.2016 11:40 :

Przenoszę do działu "Usługi". Tam będzie lepsze miejsce dla tego tematu.

06.08.2016 07:27
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Rado9990 Offline
Wtajemniczony
*

Pojazd: Simson DDR
Liczba postów: 66
Reputacja: 0
RE: Przewody SR50
Jesteś w stanie odwzorować wszystkie oryginalne kolory przewod jakie były oryginalnie ?
20.09.2016 22:39
Szukaj Cytuj
San Offline
Wtajemniczony
*

Pojazd: 125 cc, SR50
Liczba postów: 58
Reputacja: 2
RE: Przewody SR50
Tylko kolory podstawowe:
ŻÓŁTY
BIAŁY
BRĄZOWY
CZARNY
CZERWONY
NIEBIESKI (CIEMNONIEBIESKI)
NIEBIESKI (JASNONIEBIESKI)
SZARY
FIOLETOWY
POMARAŃCZOWY
ZIELONY
RÓŻOWY