Tak jakbyś chciał to się nie da. Różnica między naszymi silnikami jest ogromna. Każda zmiana pojemności, ilości kanałów, wydechu, ciągnie za sobą ponowne dostrajanie gaźnika i zapłonu. Jak zmieniam u siebie sam wydech to muszę zmieniać ustawienia gaźnika i zapłonu. A w jawce na przykład, po samym założeniu membrany musiałem zwiększyć dyszę z 76 do aż 95.
Także niezależnie jaki gaźnik wybierzesz, przy nowo budowanym silniku zestaw dysz i tak będziesz musiał mieć.
Odpowiadając jednak na pytanie. Gaźnik jaki mam to Dellorto PHBG 21 DS. A optymalne ustawienia są zależne od wydechu jaki w danej chwili mam założony.
Platek 10500
Iglica W7, zapinka na drugim rowku od góry
Dysza główna 90 (na większej zalewało przed rezo)
Platek 9500
Iglica W7, zapinka na drugim rowku od góry
Dysza główna 97
Fi32
Iglica W8, zapinka na czwartym rowku od góry
Dysza główna 95
Fi32 przedłużony
Iglica W8, zapinka na czwartym rowku od góry
Dysza główna 95
Na wszystkich wydechach dysza jałowa 37 i śrubka paliwa 2,5-3 obroty, tu wydech nie ma wpływu.
Także niezależnie jaki gaźnik wybierzesz, przy nowo budowanym silniku zestaw dysz i tak będziesz musiał mieć.
Odpowiadając jednak na pytanie. Gaźnik jaki mam to Dellorto PHBG 21 DS. A optymalne ustawienia są zależne od wydechu jaki w danej chwili mam założony.
Platek 10500
Iglica W7, zapinka na drugim rowku od góry
Dysza główna 90 (na większej zalewało przed rezo)
Platek 9500
Iglica W7, zapinka na drugim rowku od góry
Dysza główna 97
Fi32
Iglica W8, zapinka na czwartym rowku od góry
Dysza główna 95
Fi32 przedłużony
Iglica W8, zapinka na czwartym rowku od góry
Dysza główna 95
Na wszystkich wydechach dysza jałowa 37 i śrubka paliwa 2,5-3 obroty, tu wydech nie ma wpływu.