No dobra, na uciętych sprężynach wyglądało fajnie, ale jadzda była delikatnie mówiąc nieciekawa.
Tak więc wpadły wszystkie 4 nowe sprężyny kyb, tuleje i sworznie przednich wahaczy lemforder, poduszki amortyzatorów i gumy stabilizatora lemforder.
![[Obrazek: dt-792L.jpg]](http://pokaz.im/dt-792L.jpg)
Po wszystkim została ustawiona cała geometira kół. Trzeba było rozruszać regulację na drążkach kierowniczych i wymienić 2 końcówki, guma była porozrywana.
Koza jest w pełnej okazałości
Został też wymieniony amortyzator napinacza paska klinowego stabilus. Stary się zablokował i wypadła tulejka. Było chrobotanie w granicach 1000-1200 obrotów.
Dołożyłem też dla jajc pewną rzecz z wypasu, mianowicie tylne zagłówki pneumatyczne
https://youtu.be/5IPuQ0LJL5g
Taki tam durny bajer, ale cieszy. Jak coś to przycisk już jest na swoim miejscu w drewienku.