Cześć,
prawie rok mnie tu nie było.
Projekt jest hobbystycznie kontynuowany w wolnym czasie.
Szkielet ramy poskładałem. Wszystkie śruby ze stali nierdzewnej.
Tylne koło próbowałem wypolerować. Niestety było w kiepskim stanie i pomimo kilku godzin pracy nic sensownego nie wyszło. Obręcz z dużymi wżerami, nyple szprych zardzewiały.
Przedniego koła nie było.
Padła więc decyzja o kompletnie nowych kołach.
Części zamówiłem jak zwykle w Jackmotors
1. Nowe obręcze tył 2.5 przód 2.15
2. Nowe szprychy ze stali nierdzewnej
3. Nowe piasty fez.
Na te chwilę koła zaplecione, szukam kogoś kto je wycentruje w sensownej walucie.
Niestety w stolicy życzą sobie nawet 150 za koło.
Kupione nowe błotniki wzór DDR z JM czekają na malowanie pistoletem razem z puszką f. powietrza.
Kupiony nowy bagażnik fez ten droższy, niestety farba na wsporniku okazała się matowym podkładem. Jest już pomalowany farbą proszkową.
Mocowanie kierownicy wypolerowane, mocowanie przedniego błotnika pomalowane proszkiem.
Nowe kierunki Plitz P+T z JM wraz ze wspornikami już zamontowane.
Na kierownicy przełączniki z Chińczyka, rollgaz jakiś polisport który pewnie wymienię na coś solidnego i pompa hamulcowa z zestawu JM.
Kierownica to jakiś chińczyk z mielocha ale pewnie już zostanie.
Ogólnie plan jest taki aby do końca listopada podstawić motor na kołach i zabrać go ze strychu bo tam już działać dalej nie mogę i przenieść prace do ogrzewanego garażu.
Następny upload pod koniec Listopada
Wklejam zdjęcia z BP:
https://www.bikepics.com/members/kubanski6