Ocena wątku:
- 0 Głosów - 0 Średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
RE: Simson 80cm3- wyważanie układu korbowego - From #14251
|
Autor |
Wiadomość |
Grego525
Wtajemniczony

Pojazd: Simson & Honda
Dołączył: 13-11-2016
Liczba postów: 76
|
RE: Simson 80cm3- wyważanie układu korbowego
Odkopuję. czy te 60% wyważenia mamy narzucone farbrycznie? czy to znaczy, że nie powinniśmy wyważać wału na 100%? jasna sprawa, że to jest silnik jednocylindrowy, więc byłoby to bez sensu. Ale od kilku miesięcy czytam i przemyślam ten temat i warto napisać tutaj jak jest na prawdę.
No i kwestia tego kleju. Czy to jest odpowiednio lekki materiał na wypełnienie?
No i najważniejsza rzecz wg mnie. Jak jest w praktyce? Jaki jest komfort jazdy? Kultura pracy silnika? Skoro robiłeś ten wał, to sądzę, że go założyłeś do silnika.
Cylinder - 90/4/2/2 by Grego525 + tłok Meteor
Gaźnik - Amal 21T + dysza 80
Zapłon - Ducati Energia + stator LFK
Wydech - SP04 + kolanko fi32
Skrzynia - 5b long
Zębatka zdawcza - 17z
Spalanie - ... l/100km
Przyspieszenie 0-50km/h - ...
Prędkość max - ...
Zasięg na jednym zbiorniku - ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.02.2017 21:27 przez Grego525.)
|
|
02.02.2017 21:18 |
|
Podziękowania: |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości