Siema
Otóż problem jest taki, iż w sowim 77/4 na tłoku airsal występuje zjawisko ring flutter. Nie wiem jak to możliwe na takim tłoku, występuje tradycyjne blokowanie silnika i dzwonienie pierścieni. Posiadam oryginalny wydech nieprzerobiony, i chyba blokowanie silnika przez wydech nie następuje przez dzwonienie. Zastanawiam się nad wyborem innego tłoka, mam dokładnie taki tłok http://allegro.pl/tlok-kompletny-airsal-...66542.html . Zastanawiam się nad kupnem innego tłoka dokładnie takiego http://allegro.pl/47-00-tlok-suzuki-kata...tabsAnchor jest to tłok taki sam tyle, że firma barikit. Zmiana tłoka pomoże czy problem leży gdzie indziej?
Zapomniałbym o specyfikacji:
77/4 tłok airsal
Ducati energia
wał s70 bez wypełniaczy mza
kosz sprzęgłowy s51
wydech oryginalny nieprzerabiany (na spawaku też występowało to zjawisko lecz jechał ciut szybciej)
Otóż problem jest taki, iż w sowim 77/4 na tłoku airsal występuje zjawisko ring flutter. Nie wiem jak to możliwe na takim tłoku, występuje tradycyjne blokowanie silnika i dzwonienie pierścieni. Posiadam oryginalny wydech nieprzerobiony, i chyba blokowanie silnika przez wydech nie następuje przez dzwonienie. Zastanawiam się nad wyborem innego tłoka, mam dokładnie taki tłok http://allegro.pl/tlok-kompletny-airsal-...66542.html . Zastanawiam się nad kupnem innego tłoka dokładnie takiego http://allegro.pl/47-00-tlok-suzuki-kata...tabsAnchor jest to tłok taki sam tyle, że firma barikit. Zmiana tłoka pomoże czy problem leży gdzie indziej?
Zapomniałbym o specyfikacji:
77/4 tłok airsal
Ducati energia
wał s70 bez wypełniaczy mza
kosz sprzęgłowy s51
wydech oryginalny nieprzerabiany (na spawaku też występowało to zjawisko lecz jechał ciut szybciej)