A więc tak. Silnik w moim dziaduniu został rozłożony:crazy:. Okazało się, że mam założony cylinder ddr 60ccm:iksde:. Nie po żadnych szlifach Szlifów nie widać, a grubość ścianek tulei w cylindrze to około 5mm.
Zostały wymienione simmeringi, uszczelki:iksde:, pierścionki, sworzeń i łożysko igiełkowe, bo się po prostu wyrobiły (łożyska ddr jeszcze, nie wymagały wymiany, bo są w świetnym stanie:grin. Silnik został złożony. Odpalił bez problemu, ale nie można ustawić wolnych obrotów, a czasami podczas zwalniania (w trakcie jazdy) spadają mu obroty (ten problem był cały czas, nawet przed remontem). I trzeba go na maksa cisnąć żeby wrócił na obroty. Macie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=KBjUl3fyHS4 Na nim słychać jaką ma nierówną pracę i spada z obrotów.
A więc tak rozwiercać gaźnik? Mam 16-n1, a więc jest co rozwiercać, bo ma dużo ,,ciała". Jeżeli rozwiercać to do jakich rozmiarów? 17, 18, 19? Rozwiercać gardziel cylindra, czy nie ma potrzeby?
Zostały wymienione simmeringi, uszczelki:iksde:, pierścionki, sworzeń i łożysko igiełkowe, bo się po prostu wyrobiły (łożyska ddr jeszcze, nie wymagały wymiany, bo są w świetnym stanie:grin. Silnik został złożony. Odpalił bez problemu, ale nie można ustawić wolnych obrotów, a czasami podczas zwalniania (w trakcie jazdy) spadają mu obroty (ten problem był cały czas, nawet przed remontem). I trzeba go na maksa cisnąć żeby wrócił na obroty. Macie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=KBjUl3fyHS4 Na nim słychać jaką ma nierówną pracę i spada z obrotów.
A więc tak rozwiercać gaźnik? Mam 16-n1, a więc jest co rozwiercać, bo ma dużo ,,ciała". Jeżeli rozwiercać to do jakich rozmiarów? 17, 18, 19? Rozwiercać gardziel cylindra, czy nie ma potrzeby?
Przygoda z Simsonem zakończona...23.06.2010r...
...2011...Passat...