Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Autor Wiadomość
owiewqa Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S70 B
Dołączył: 28-04-2009
Liczba postów: 37
Reputacja: 0
Post: #1
S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Oto Zenek: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S,51/64929
Piszcie co wy byście w nim zmienili, tylko nie o podginaniu siedzenia!
20.09.2009 19:48
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
sz4et0m Offline
spafak miesiąca
*


Pojazd: simsonS50
Dołączył: 15-03-2009
Liczba postów: 1,417
Reputacja: 10
Post: #2
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
wywal tigera i powiedz o co chodzi Biggrin ''Pamiętna podróż/przygoda Gnojnik... Koledzy wiedzą o co chodzi...''

Spawanie wydechów.
S i Sr
Kontakt PW
Spawanie Aluminium
-nadspawywanie cylindrów,karterów
-dospawywanie żeberek
-i wiele innych...
GG: 10286989 BP: http://bikepics.com/members/sz4et0m
20.09.2009 20:15
Szukaj Cytuj
Protege Offline
Stały bywalec
*


Pojazd: Simek SR50
Dołączył: 17-06-2009
Liczba postów: 495
Reputacja: 2
Post: #3
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Fajny Zenek. Masz 70 więc mi powiedz czy duża jest różnica między 50ccm a 70ccm? Ile ci leciał na 50ccm na oryginalnym osprzęcie i ile ci leci na 70ccm z osprzętem z podpisu? Biggrin
P.S Też dałem imię mojemu motorkowi Xd

"Mixol przynajmniej cały się nie spala zawsze go troszkę zostaje i dzięki temu smaruje znacznie lepiej niż np. mobil który spali się calutki i chuja z niego zostaje."
21.09.2009 17:32
Szukaj Cytuj
sz4et0m Offline
spafak miesiąca
*


Pojazd: simsonS50
Dołączył: 15-03-2009
Liczba postów: 1,417
Reputacja: 10
Post: #4
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
(21.09.2009 17:32 )Gracek napisał(a):  P.S Też dałem imię mojemu motorkowi Xd
Kazio Biggrin moze ja swojemu imie dam Biggrin jak myslicie moczy torba pasuje Biggrin

Spawanie wydechów.
S i Sr
Kontakt PW
Spawanie Aluminium
-nadspawywanie cylindrów,karterów
-dospawywanie żeberek
-i wiele innych...
GG: 10286989 BP: http://bikepics.com/members/sz4et0m
21.09.2009 18:12
Szukaj Cytuj
Marek_WLK Offline
Początkujący
*


Pojazd: ss
Dołączył: 20-08-2009
Liczba postów: 18
Reputacja: -3
Post: #5
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Zajebisty simson. Ne zmieniaj koloru , najwyżej se zmień skrzynie na 4 albo 5 albo najlepiej kup tego tryba do sr80 i będzie jeszcze lepiej zapierdalał.
22.09.2009 14:19
Szukaj Cytuj
owiewqa Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S70 B
Dołączył: 28-04-2009
Liczba postów: 37
Reputacja: 0
Post: #6
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Cytat:wywal tigera i powiedz o co chodzi ''Pamiętna podróż/przygoda Gnojnik... Koledzy wiedzą o co chodzi...''

Tiger mi sie podoba, a o gnojniku moge powiedzieć tyle że strasznie bolało...
(21.09.2009 17:32 )Gracek napisał(a):  Fajny Zenek. Masz 70 więc mi powiedz czy duża jest różnica między 50ccm a 70ccm? Ile ci leciał na 50ccm na oryginalnym osprzęcie i ile ci leci na 70ccm z osprzętem z podpisu? Biggrin
P.S Też dałem imię mojemu motorkowi Xd

Simsona 50ccm nigdy nie miałem, ale gdy jechałem z kolegą, który ma 50ccm to na 2 go brałem(mam 3 biegi i zębatkę zdawczą 17)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.09.2009 20:32 przez owiewqa.)
22.09.2009 20:30
Szukaj Cytuj
R E K L A M A
Patryk Niedostępny
MECHANIK
*


Pojazd: Simson S 125
Dołączył: 18-05-2009
Liczba postów: 1,116
Reputacja: 14
Post: #7
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Fajny zenekBiggrin

SimsoN S 125

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/57494
22.09.2009 21:11
Szukaj Cytuj
K0rzeŃ Offline
Habicht
*


Pojazd: Simson s51
Dołączył: 29-04-2009
Liczba postów: 501
Reputacja: 6
Post: #8
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
fajny kolorek Biggrin i wywal tigera

[Obrazek: loadingtc.gif]
BikePics
Polska Jazda
23.09.2009 19:01
WWW Szukaj Cytuj
owiewqa Offline
Wtajemniczony
*


Pojazd: Simson S70 B
Dołączył: 28-04-2009
Liczba postów: 37
Reputacja: 0
Post: #9
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Ale tiger mi sie podoba! Lipny bo lipny ale i tak nie zdejme
24.09.2009 18:53
Szukaj Cytuj
Szpan90 Offline
uzytkownik
*


Pojazd: Simson S51
Dołączył: 08-03-2009
Liczba postów: 691
Reputacja: 8
Post: #10
RE: S51/S70 (Zenon) by owiewqa
Tak jak ja! Biggrin a pozatym mój to nie tigerrTongue

Sim:
Mój simek: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S,51/56973
BikePics: http://bikepics.com/members/trusek99/82s51/
25.09.2009 18:50
WWW Szukaj Cytuj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Części do Simsona - www.jackmotors.pl

Kontakt | Simson forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja Mobilna | RSS | Mapa użytkowników Simsony.info