10.07.2019, 09:08
Będę robić drugi silnik i mam zamiar zrobić go na org S70.
I chcę dokładnie się dowiedzieć różnić między S51, wymienię te co znam a Wy jak możecie dopiszcie te których nie napisałem
To tak :
1. Na pewno kartery muszę przetoczyć i tu moje pytanie jaki otwór w karterach robi się na S70 i ile szlifów można zrobić na S70 żeby tłok mieścił sie w karterach, w 50cc z tego co pamiętam można było chyba aż 6 szlifów robić czy w 70cc jest podobnie ?
2. Kosz sprzęgłowy plus zębatka na wale od S70.
3. Wał musi być od S70( tu małe pytanko brać z wypełniaczami czy bez ?)
4. Zębatka zdawcza 16z.
5. Skrzynia w S70 nie ma innych przełożeń względem tej od S51 ?
6. Gaźnik będzie raczej BVF16N11 dysza 72, a z czasem chciałbym BING17.
7. Głowica musi być od S70.
8. Inny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Z tego co wie to chyba wszystko jesli coś pominąłem prosiłbym was o dopisanie z góry dzięki za pomoc
I chcę dokładnie się dowiedzieć różnić między S51, wymienię te co znam a Wy jak możecie dopiszcie te których nie napisałem
To tak :
1. Na pewno kartery muszę przetoczyć i tu moje pytanie jaki otwór w karterach robi się na S70 i ile szlifów można zrobić na S70 żeby tłok mieścił sie w karterach, w 50cc z tego co pamiętam można było chyba aż 6 szlifów robić czy w 70cc jest podobnie ?
2. Kosz sprzęgłowy plus zębatka na wale od S70.
3. Wał musi być od S70( tu małe pytanko brać z wypełniaczami czy bez ?)
4. Zębatka zdawcza 16z.
5. Skrzynia w S70 nie ma innych przełożeń względem tej od S51 ?
6. Gaźnik będzie raczej BVF16N11 dysza 72, a z czasem chciałbym BING17.
7. Głowica musi być od S70.
8. Inny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Z tego co wie to chyba wszystko jesli coś pominąłem prosiłbym was o dopisanie z góry dzięki za pomoc
Simson S51 Enduro 1990r. > MZ ETZ 251 1990r. > Suzuki GS500E 1996r.
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje
Pomogłem daj + do reputacji Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje