Witam i proszę o pomoc.
Mój Simson ma nowy cylinder 60/2 i jest świeżo na dotarciu. Jakiś czas temu nagle osłabł , tzn. na 4 biegu na prostce wyciąga gdzieś maksymalnie ledwo 50 km/h ,a pod górkę spadają mu obroty i muszę redukować czasem na 2 aby wyjechać. Ogólnie stracił na tej swojej mocy i zrywności. Przed tym problemem to zrobiłem nim ok. 40 km na nowym cylindrze i nie było problemu z mocą. To się stało pewnego wieczoru momentalnie. Zrobiłem parę krótkich kursów po 1-2 km ,z przerwami bo się dość szybko przegrzewał ,po czym odpaliłem go znowu i zaczął być taki mułowaty . Jeszcze przed chwilą miał siłę do rozpędzenia się do 60 km/h . Teraz na 4 biegu po prostej drodze powoli przyśpiesza do tych 45 - 50 km/h i więcej praktycznie nic . Najdziwniejsze jest to ,że przy jeździe z góry ma opory do przyspieszenia do 55 -60 km/h .
Przy kopaniu w starter, poślizguje mi co jakiś czas sprzęgło. Przy mocniejszym dodawaniu gazu na 2 i 3 biegu nagle skoczą wyższe obroty
Wymieniłem z tego powodu olej na lepszy ELF- MOTO GEAR OIL 10W40 1L specjalny do skrzyń 2t ,lecz dalej jest problem z mocą.
Swoją drogą gdyby mi się slizgało sprzęgło to w czasie jazdy na 4 biegu silnik powinien mieć obroty ,a simson jechałby powoli . Co wy o tym myślicie??
Mój Simson ma nowy cylinder 60/2 i jest świeżo na dotarciu. Jakiś czas temu nagle osłabł , tzn. na 4 biegu na prostce wyciąga gdzieś maksymalnie ledwo 50 km/h ,a pod górkę spadają mu obroty i muszę redukować czasem na 2 aby wyjechać. Ogólnie stracił na tej swojej mocy i zrywności. Przed tym problemem to zrobiłem nim ok. 40 km na nowym cylindrze i nie było problemu z mocą. To się stało pewnego wieczoru momentalnie. Zrobiłem parę krótkich kursów po 1-2 km ,z przerwami bo się dość szybko przegrzewał ,po czym odpaliłem go znowu i zaczął być taki mułowaty . Jeszcze przed chwilą miał siłę do rozpędzenia się do 60 km/h . Teraz na 4 biegu po prostej drodze powoli przyśpiesza do tych 45 - 50 km/h i więcej praktycznie nic . Najdziwniejsze jest to ,że przy jeździe z góry ma opory do przyspieszenia do 55 -60 km/h .
Przy kopaniu w starter, poślizguje mi co jakiś czas sprzęgło. Przy mocniejszym dodawaniu gazu na 2 i 3 biegu nagle skoczą wyższe obroty
Wymieniłem z tego powodu olej na lepszy ELF- MOTO GEAR OIL 10W40 1L specjalny do skrzyń 2t ,lecz dalej jest problem z mocą.
Swoją drogą gdyby mi się slizgało sprzęgło to w czasie jazdy na 4 biegu silnik powinien mieć obroty ,a simson jechałby powoli . Co wy o tym myślicie??
[/size] NAPISAŁEM COŚ WARTOŚCIOWEGO TO DAJ "+" DO REPUCJI:biggrin: